וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ספרד דרסה את פולין 0:6

לאחר שלא הרשימה במשחקי ההכנה האחרונים, דרסה ספרד את פולין 0:6, במשחק האחרון שלה לפני היציאה לדרום אפריקה

היו קולות בספרד שאמרו, טרם המשחק הערב (שלישי) מול פולין, שאין היגיון לעשות משחק אימון נוסף, כשהמונדיאל עצמו מתחיל כבר עוד יומיים, ושמקומה של הנבחרת ביבשת אפריקה ולא אירופה. ספרד אמנם מתחילה מאוחר יחסית את המשחקים שלה לעומת שאר הנבחרות, אבל עדיין היו שאמרו שצריכה להיות עדיפות להסתגלות למקום שבו יתקיימו המשחקים החשובים באמת. טוב או לא, הספרדים הערב זכו לטבילת אש אחרונה לפני המאני טיים, והציגו את הכדורגל המצויין והמוכר שלהם, בדרך ל-0:6 קליל מול פולין.

הספרדים, שהגיעו עם שלושה ניצחונות רצופים במשחקי האימון, ידעו שלמרות המאזן, הם היו רחוקים מלהרשים או להציג את הכדורגל שסימן אותם כמועמדים לזכייה בגביע, במשחקים מול דרום קוריאה וערב הסעודית. הערב העניינים הלכו הרבה יותר בקלות, ושחקניו של דל בוסקה לא נאלצו לחכות עד הדקה ה-90 כדי למצוא שער ניצחון. רחוק מכך.

כבר בדקה ה-12 הם עלו ליתרון, כשאינייסטה פרץ מהאגף השמאלי, והעביר כדור לדויד וייה שדחק בקלות מקרוב. לא עברו שתי דקות ונרשם השער היפה במשחק, כשאינייסטה הקפיץ כדור כשהוא עומד בקצה הרחבה היישר אל צ'אבי ברחבה, וזה שלח בנגיעה אל דויד סילבה שלא התקשה לכבוש מקרוב, 0:2. בדקה ה-51 מצאו הספרדים את השלישי, כשכדור חופשי נשלח אל צ'אבי אלונסו, שבעט שטוח מחוץ לרחבה, הכדור פגע באחד משחקני פולין, הטעה את השוער והלך כל הדרך אל הרשת.

בדקה ה-56 נכנס ססק פאברגס ורק שתי דקות מאוחר יותר הוא נהנה מכדור מצויין של צ'אבי אלונסו אל הרחבה, והמשיך אותו בנגיעה פנימה. האוהדים המקומיים לעוד קצת נחת, כשראו את פרננדו טורס חוזר מפציעה, ומקבל 25 דקות השתפשפות, ובדקה ה-76 זה הפך לחגיגה של ממש, כשפדרו פרץ נהדר אל הרחבה, והיה יכול לבעוט, אבל העדיף להפנות אל טורס שבעט היטב מקרוב כדי לשים את החמישי, ולרגש את האוהדים. 10 דקות לסיום שם את עצמו גם פדרו על המפה, כשכבש את שערו הראשון בנבחרת, לאחר שטורנס ניסה לעבור את השוער שהדף, ופדרו הקפיץ מעליו, כדור שעבר את הקו, למרות נסיונות ההדיפה של השוער הפולני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully