וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש סיכם בהפועל ירושלים

8.6.2010 / 22:09

אחרי שזכה עם הפועל גלבוע/גליל באליפות, החליט עודד קטש לעבור אל הבירה וסיכם לשנתיים במועדון. יחליף את גיא גודס

בזמן שבמכבי תל אביב התקרבו מאוד להחתים את דייויד בלאט כמאמן הראשי, גם בהפועל ירושלים עשו מאמצים לאייש את משרת המאמן שמאחורי הקווים, והערב (שלישי) הם עשו זאת ובגדול, כשסיכמו עם מאמן האלופה הטרייה מהגלבוע/גליל, עודד קטש. בתום שיחה בין קטש ליו"ר דני קליין סיכמו השניים כי קטש יאמן את ירושלים בשנתיים הקרובות, כשאיתו יגיע ככל הנראה גם עוזר המאמן מגלבוע/גליל ליאור ליובין. עוזר המאמן מתן חרוש יסיים ככל הנראה את תפקידו. דירקטוריון הקבוצה אמור להתנכס מחר (רביעי) ולאשר את החתימה.

קטש (36), גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ושיחק בארץ במדיהם ובמדי הפועל גליל עליון. בעונת 1999/2000 זכה באליפות אירופה עם פנתאנייקוס כשהוא גובר על מכבי תל אביב בגמר. בעונה לאחר מכן גמר את הקריירה, ובעונת 2004/5 החל את קריירת האימון שלו בגליל עליון. אחרי שלוש עונות בגליל, עבר למכבי תל אביב, אך פוטר אחרי חצי עונה בלבד. קטש חזר לגליל בסיום אותה עונה כדי להציל אותה מירידה ומאמן את הקבוצה מאז. לפני כשבועיים זכה באליפות עם גלבוע/גליל כשניצח בגמר את מכבי תל אביב.

בירושלים צפויים לקבל בימים הקרובים לא מעט החלטות, כשהחשובות מביניהן נוגעות לגורל שלושת הזרים שמחזיקים באופציה לעונה הבאה. דיז'ון תומפסון וברנדון האנטר היו צפויים להשאר בכל מקרה בירושלים, ובזכות ההכרות של קטש עם טרה סימונס, עשוי הגארד למצוא את עצמו ממשיך עונה שנייה בירושלים, לאחר שבקבוצה כבר ויתרו עליו. כל ארבעת הישראלים מחזיקים בחוזה לעונה נוספת, כשאחת ההחלטות הראשונות תהיה צירוף ישראלי חמישי לסגל, כשהשם החם בימים האחרונים בירושלים הוא שמו של דגן יבזורי שחקנה של גלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully