וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלה: פדרר עלה לסיבוב השני

השוויצרי פתח את עונת הדשא שלו עם 4:6, 4:6 על ניימינן ומחכה למנצח בין אוקון לפאלה. המשחק של סלע נפסק אחרי מערכה

שבוע אחרי שנפרד מטורניר הרולאן גארוס ומעונת החימר הלא אהובה עליו במיוחד, פתח היום (שלישי) רוג'ר פדרר את עונת הדשא שלו עם ניצחון 4:6, 4:6 על יארקו ניימינן בסיבוב הראשון של טורניר האלה בגרמניה אחרי שעה של טניס. לשוויצרי, שירד לאחר הרולאן גארוס למקום השני בעולם, נותרו שבועיים בלבד להתכונן לטורניר ווימבלדון בו זכה בשנה שעברה ולפחות על פי הפתיחה יש לו סיבה לאופטימיות והוא יכול לסמן וי על המשחק הראשון. פדרר מחכה בסיבוב הבא למנצח בין נועם אוקון הישראלי לאלחנדרו פאלה הקולומביאני. המשחק בין השניים נעצר בגלל הגשם במצב של 4:6, 2:1 לטובת פאלה.

גם ניקולאי דוידנקו הרוסי הצליח לפתוח היטב את עונת הדשא, כשגבר 6:7, 0:6 על סימון גרויל הגרמני. גם פיליפ קולשרייבר עלה לסיבוב השני עם 6:7, 7:6, 4:6 על רובן במלמנס הבלגי. ניקולאס קיפר הגרמני ניצח 6:4, 1:6, 5:7 את מיכאיל יוז'ני הרוסי.

גם אנדי מארי התחיל היום את עונת הדשא, כשניצח מול הקהל הביתי שלו בטורניר קווינס בלונדון 6:7, 3:6 את איוון נבארו פאסטור הספרדי. גאל מונפיס איכזב כשהפסיד 6:3, 6:7, 6:2 לריינר שוטלר הגרמני. משחקו של דודי סלע מול ז'יל מולר נדחה למחר במצב של 5:7 לטובת הישראלי, שאם ינצח יפגוש את אנדי רודיק שניצח 2:6, 1:6 את איגור קוניצין הרוסי.

בטורניר הזוגות בקווינס ניצחו יוני ארליך ונובאק דג'וקוביץ', בשיתוף הפעולה הראשון ביניהם, 5:7, 3:6 את ג'יימי דלגאדו וג'ונתן מארי הבריטים, במשחק שנדחה מאתמול בגלל הגשם. בשמינית הגמר מצפה לצוות החדש מפגש עם הברזילאים מרסלו מלו וברונו סוארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully