וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקנבאואר: "אפשר לאזן את חסרונו של באלאק"

שחקן העבר של גרמניה, שזכה איתה במונדיאל גם כשחקן וגם כמאמן, אופטימי: "הנבחרת מאוד מרשימה, אפשר להגיע לגמר"

למרות היעדרותם של כמה שחקני מפתח, כשהבולט בהם הוא הקפטן מיכאל באלאק, ולמרות הסגל הצעיר, פרנץ בקנבאואר מאמין שנבחרת גרמניה בהחלט מסוגלת להגיע לגמר המונדיאל. הקייזר, שזכה עם מערב גרמניה במונדיאל גם כשחקן וגם כמאמן, אמר שאף על פי שהתאכזב מפציעתו והיעדרו של באלאק, הוא יודע ששחקנים אחרים יוכלו לקבל את ההזדמנות ולהוכיח את עצמם.

"ראיתי אותם משחקים לאחרונה מול הונגריה ובוסניה וזה היה מאוד מרשים", אמר בקנבאואר, "אתם מכירים את הגרמנים, את רוח הלחימה שלהם, תמיד נלחמים עד הרגע האחרון. גרמניה זוכה לכבוד מיריבותיה מפני שהיא אף פעם לא מוותרת".

כזכור, הנבחרת של יואכים לב תאלץ להסתדר ללא באלאק וארבעה שחקנים נוספים, מה שיפגע בעיקר במרכז השדה ובמנהיגות. "באלאק הוא השחקן הכי חשוב בנבחרת גרמניה", הודה בקנבאואר, "הגביע העולמי הוא זירה מצוינת לשחקנים הגדולים וכשהם לא משחקים הם בהחלט חסרים. אך אם שחקנים אחרים יתנו בין 5-10 אחוז יותר, אפשר יהיה לאזן את חסרונו של באלאק ולהגיע לגמר המונדיאל".

בקנבאואר טען שבסטיאן שווינשטייגר וסמי חדירה יוכלו להרכיב צמד מצוין. "הם מתאימים מאוד לשחק ביחד ואני מאמין שיהיה להם חלק גורלי במונדיאל", אמר בקנבאואר על הצמד. בנוסף הסכים הקייזר לומר מי המועמדות שלו לזכיה, פרט לגרמניה כמובן: "תמיד צריך לספור את ברזיל כמועמדת רצינית, בגלל האיכויות שלה והיכולות של השחקנים שם, אבל כרגע ספרד משחקת את הכדורגל הכי ספקטקולרי ומאורגן באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully