וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי ומכבי ת"א מחכים לאישור גולדהאר

הצדדים נפגשו, ומחכים להכרעת הבעלים מיטש גולדהאר במטרה לסגור את העברתו. יצחקי ייפגש עם אנשי הפועל ת"א

קצב ההחתמות והסיכומים במכבי תל אביב ממשיך להיכנס להילוך גבוה. היום (רביעי) נפגשו חלוץ בית"ר ירושלים בעונה החולפת, ברק יצחקי, וסוכנו רונן קצב, עם ראשי מכבי תל אביב, במטרה לסגור סופית את עסקת הגעתו. לאחר שיצחקי עצמו סיכם את תנאיו במועדון, חלה התקרבות משמעותית עם בית"ר ירושלים לגבי סכום ההעברה, אולם בפגישה עצמה היו מספר פערים קטנים שמנעו סיכום סופי. הבעלים, מיטש גולדהאר, כבר אישר את צירופו של השחקן, אולם במכבי תל אביב מחכים לאישורו הסופי נוכח הפערים הקטנים עליהם דנו בפגישה. הודעה בנוגע למעמדו של יצחקי אמורה לצאת עוד היום. יצחקי צפוי להגיע לפתיחת מחנה האימונים של הצהובים, כבר בשבוע הבא.

לוואלה! ספורט נודע כי בשעות אחר הצהרים צפוי החלוץ להיפגש עם ראשי הפועל תל אביב, מלווה בסוכנו. בכל מקרה במכבי תל אביב אופטימיים, ובטוחים כי עוד היום תיסגר העברתו לקריית שלום.

יצחקי כנראה לא יגיע לבד לאימונים, לאחר שאתמול התברר שגם יא יא פטי בדרכו למועדון הצהוב. פטי סיכם עם מכבי תל אביב לשלוש העונות הקרובות, באמצעות סוכנו דודו דהאן, ועתה רק נותר הסכום שתשלם מכבי לבני סכנין בתמורתו, כשבסכנין דורשים כ-500 אלף דולר, סכום גבוה מכפי שמכבי מוכנה לשלם. אמנם מכבי סגרה את התנאים מול השחקן עצמו, אבל צירופו מותנה בהגעה להסכמות מול בני סכנין. נכון להערב, התגלעו פערים גדולים בין הקבוצות ומהנהלת מכבי תל אביב מסרו לחסן אבו סלאח יו"ר בני סכנין כי הם לא מתכוונים להיכנע לסחטנות בנוגע לעלות דמי המעבר. במידה והמו"מ לא ייסגר במהירות ולפי התנאים אותם הציגו הצהובים, הם יירדו מהשחקן ולמרות הסיכום עימו יוותרו על החתמתו.

יא יא פטי, 28, החל את הקריירה בקבוצת ויטה קלאב בקונגו. הבלם משחק בישראל מאז 2006, אז הגיע לחזק את מכבי הרצליה וזכה עימה בגביע הטוטו. לאחר מכן עבר פטי לסכנין והיה מעוז ההגנה שלה בעונה החולפת, בה ספגה רק 31 שערים ב-33 משחקים. עכשיו, אחרי שלוש שנים מוצלחות בסכנין, פטי ישמח לקפוץ מדרגה וינסה לסייע למכבי תל אביב לזכות בתואר.

גם בלם בית"ר ירושלים תומר בן יוסף נמצא במו"מ מתקדם מאוד עם מכבי תל אביב וצפוי לחתום במועדון לשנתיים כבר בימים הקרובים. בן יוסף קיבל הצעה של 160 אלף דולר לעונה והוא צפוי להסכים לה, לאחר שלא מימש את האופציה שהייתה לו להאריך את חוזהו בבית"ר ירושלים, עקב אי הוודאות הכלכלית של המועדון. מנג'ר מכבי תל אביב אבי נמני מעריך מאוד את הבלם וניסה להעביר אותו לקרית שלום כבר לפני שתי עונות.

תומר בן יוסף, 31, גדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה, בה רשם יותר מ-200 משחקים בין השנים 1995-2005. לאחר מכן עבר לבית"ר ירושלים, שם לא זכה תמיד להיות שחקן הרכב, אך בכל זאת היה שותף לשתי אליפויות ושני גביעים. בן יוסף רשם שלוש הופעות במדי נבחרת ישראל ונחשב לאחד הבלמים המוערכים בליגת העל. עוד בקיץ הקודם הוזכר שמו כמועמד להצטרף לאחת התל אביביות, אך ההתעניינות אז לא הבשילה לכדי מעבר.

בן יוסף צפוי להצטרף לרוברטו קולאוטי, יואב זיו ואלירן עטר, שכבר חתמו במכבי. בנוסף, הנהלת מכבי תל אביב צפויה לשבת בימים הקרובים עם קלמי סבן ולסגור את פרטי החוזה שלו באופן סופי. גם יוסי מזרחי צפוי להצטרף השבוע באופן רשמי לצוות המקצועי של המועדון לצידם של אבי נמני ואיציק עובדיה.

בכל מקרה וגם אם בסופו של דבר יצורפו בן יוסף ופטי לסגל מכבי תל אביב, הכוונה היא לצרף בלם זר בעל שיעור קומה שיהווה את העוגן המרכזי בחוליית ההגנה, אולם עד כה לא נמצא אחד כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully