וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל: נאני ייעדר מהמונדיאל

קשר מנצ'סטר יונייטד נפצע בכתפו באימון הנבחרת בליסבון ביום שישי האחרון. בלעדיו, פורטוגל ניצחה 0:3 את מוזמביק

מכת הפציעות של שחקני המונדיאל לא עוצרת. היום (שלישי) נודע כי כוכב נוסף לא ייקח חלק בגביע העולמי, כשהפעם הקורבן הוא שחקן מנצ'סטר יונייטד נאני מנבחרת פורטוגל. הקשר, שעבר עונה מצוינת והשתלב היטב בהרכב הראשון של אלכס פרגוסון, נפצע בכתפו באימון של הנבחרת בליסבון ביום שישי האחרון והיום הגיעו הבדיקות שהראו שהשחקן לא יוכל לקחת חלק במונדיאל, בו תפגוש נבחרתו של קרלוס קיירוש את ברזיל, חוף השנהב וצפון קוריאה.

ההתאחדות הפורטוגלית מסרה הודעה רשמית: "אחרי בדיקות שעשינו, נאני לא כשיר לשחק במונדיאל". נאני, שנפל על כתפו כשניסה לבצע בעיטה אקרובטית, נעדר מהאימון של הנבחרת שנערך ביום שבת, אך בטיסה לדרום אפריקה הביע ביטחון כי יהיה כשיר למשחקים הגורליים.

היעדרותו של נאני היא מכה לפורטוגל, שבמונדיאל 2006 הגיעה עד לחצי הגמר. נאני נתן עונה מצוינת במנצ'סטר יונייטד גם בליגה וגם בליגת האלופות, בה כזכור כבש צמד ענק מול באיירן מינכן בגומלין של רבע הגמר. מחליפו של נאני יהיה שחקן בנפיקה ליסבון רובן אמורים.

בצל הפציעה של נאני שנאלץ לצפות בחבריו מן הספסל, ערכה פורטוגל משחק הכנה אחרון בו גברה 0:3 על מוזמביק. קרלוס קיירוש, מאמן פורטוגל שנולד במוזמביק, שוב ראה את שחקניו מתקשים מול יריבה נחותה כמו ב-0:0 המביך נגד קייפ ורדה, אבל אחרי מחצית מאופסת יכול היה להירגע בעזרת שלושה שערים.

כריסטיאנו רונאלדו ישב על הספסל וראה את חבריו מתקשים למצוא את הרשת של אוטשודי לאמה, עד שדני הבקיע בדקה ה-52. הוגו אלמיידה, שנכנס כמחליף לאחר ההפסקה, הרוויח נקודות זכות במאבק על המקום בחוד עם צמד שערים (75 ו-83). רונאלדו עלה גם הוא מהספסל, וכך גם פפה שמחלים מפציעה ארוכה ורבע השעה ששיחק גרמה לאופטימיות במחנה הפורטוגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully