וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את התאונה הזו רואים מקילומטרים

9.6.2010 / 11:30

תומר יצחק יעקוב במהלך המונדיאל אחרי ספרד הזחוחה, עם מאמן שנצמד לשיטה של קודמו ומקווה שדווקא הקיבעון יביא ניצחון

הרף

לתרגם את הפייבוריטיות לתואר

הקפיצה האחרונה

לספרד מצפה שלב בתים נוח. צ'ילה נתפסת כמוקש העיקרי, אך בסך הכל הספרדים חשים כי מדובר בטיול קל לקראת ההמשך. בזמן שנבחרות שונות ערכו משחקי הכנה נגד יריבות הדומות בסגנון משחקן לנבחרות איתן תתמודדנה במונדיאל (הולנד השתמשה בגאנה כדי לדמות את קמרון, ניגריה התכוננה לארגנטינה באמצעות קולומביה) ספרד בחרה לשחק מול ערב הסעודית ודרום קוריאה. היו אלה שני משחקי אימון בהם הנבחרת הפגינה יכולת די בינונית ולמעשה לא הפיקה כל רווח. במקום להמריא לדרום אפריקה ולהתחיל בהתאקלמות, ספרד אף הרשתה לעצמה להתעכב ולהיפרד מהקהל התומך עם משחק ידידות שלישי, שהפך להתעללות בנבחרת פולנית חסרת חשק (0:6).

האווירה סביב הנבחרת ועל המגרש בתקופת ההכנה (על אף החגיגה מול פולין) מצביעה עד כה על דבר אחד מדאיג שהפיל פייבוריטיות רבות בעבר - זחיחות. גם לספרד עצמה היו לא מעט טורנירים בהיסטוריה בהם הגיעה מעמדת כוח, הרשימה מול יריבות נחותות ואז שילמה את מחיר היהירות. נדמה כי שחקני ה'פוריה רוחה', שאמורים ליהנות מפרמיות שיא של 600 אלף יורו לשחקן (יותר מכל נבחרת אחרת, סכום שערורייתי ביחס למצב הכלכלי הקשה במדינה) במקרה של זכייה היסטורית במונדיאל, חושבים כבר על התגמול הכספי ושוכחים שעוד דרך ארוכה לפניהם. זחיחות שכזו אולי לא תהווה בעיה בבית ח' הלא מאיים, אך עלולה להכשיל את הספרדים בשלבים הבאים.

הניסיון הבא

העובדה כי הופעת הבכורה של ספרד במונדיאל תהיה רק ביומו השישי של הטורניר, משחקת לידיו של ויסנטה דל בוסקה. עד למשחק הראשון מול שוויץ יוכל המאמן לבחון את כשירותו של פרננדו טורס המתאושש מפציעה ולגבש החלטה סופית באשר לסוגיית החלוצים. בכל פעם שטורס ודויד וייה עמדו לשירותו, דל בוסקה ציוות אותם יחד בחוליית ההתקפה. כאשר אחד מהם נעדר, המאמן תיגבר את מרכז המגרש עם קשר חמישי - בדיוק כפי שעשה לואיס ארגונס כאשר וייה נפצע בחצי גמר יורו 2008. אלופת אירופה מתורגלת בשתי השיטות ומסוכנת בהן באותה מידה, אך דל בוסקה חייב להמשיך בקו בו נקט עד עכשיו - מינימום שינויים, מקסימום חופש - על מנת לעמוד בציפיות. גם אם זה אומר שססק פברגאס ימתין על הספסל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully