וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדרי: "נקווה לעמוד במטרות של קשטן"

מגן בני יהודה מודע לדרישות הגבוהות של המאמן החדש. בלדוט: "דרור הצליח עם הקשיחות שלו". יברויאן מועמד להצטרף

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אחרי קיץ שקט מאוד ומבלי שצירפה עדיין אף שחקן רכש חדש, פתחה היום (שלישי) בני יהודה את אימוני טרום העונה במגרש בשכונת התקווה, והפכה לקבוצה הראשונה בליגת העל שפותחת את הכנותיה לקראת עונת 2010/11. האימון היום היה אימון הבכורה של המאמן הלאומי לשעבר דרור קשטן, שחוזר לאימון בליגת העל אחרי מספר עונות בנבחרת הלאומית של ישראל. לפני האימון ערך קשטן אסיפה עם השחקנים, כשבין השאר העביר להם הנחיות לא להגיע לאימון עם עגילים או כפכפים ולכבות טלפונים סלולריים. מספר שחקנים קיבלו אישור לא להתאמן, וביניהם לירוי צעירי ודין מורי, שני שחקני הנבחרת הצעירה, שקיבלו מספר ימי חופש נוספים וצפו בחבריהם מהצד.

כפיר אדרי אמר לאחר האימון: "כל פתיחת עונה היא מרגשת וכיפית, במיוחד כשמגיע מאמן חדש למועדון, צפויה לנו עונה קשה שמתחילה כבר היום ובעוד שלושה שבועות כבר יש לנו משחק ראשון באירופה. צריך לשים הכל בצד ולהתחיל להתאמן". על השחקנים במועדון אמר אדרי: "אנחנו רק ביום הראשון של האימונים ועדיין מוקדם לדבר על הסגל. אני בטוח שיצטרפו עוד שחקנים, מה גם שלא כל הזרים נמצאים כאן. אני מאמין שבסופו של דבר הכל יסתדר ותהיה לבני יהודה קבוצה חזקה".

השחקן נשאל האם יש מקום לשיפור, ואמר: "יש לנו קבוצה טובה אז היא יכולה להשתפר. אנחנו מתקדמים מעונה לעונה, מוסיפים דברים ומשפרים דברים, ואנחנו חייבים להאמין שאפשר לעשות יותר טוב. אני גם בטוח שנעשה את זה השנה ושנגיע רחוק יותר מהעונה שעברה".

על המאמן החדש שמאחורי הקווים, דרור קשטן, אמר אדרי: "זה דרור כמו שכולם מכירים. אני כבר מכיר אותו מלפני הרבה שנים, ודרור לא השתנה. הוא איש עבודה, עם דרישות גבוהות מאוד וברור שיהיה קשה. הוא איש מצחיק אבל יש הבדל בין להיות מצחיק לבין עבודה על המגרש. אני בטוח שעל המגרש הוא לא יצחיק אותנו. נקווה לעמוד במטרות שהוא יציע לנו, כי יש לו דרכים מוצלחות עד עכשיו".

הקפטן אסי בלדוט, שטרם סגר את תנאיו לעונה הבאה, אמר: "אנחנו מאוד מתרגשים. זו עונה 11 שלי כאן בבוגרים ואני מקווה לעונה אפילו טובה יותר מהעונה שעברה. אני לא זוכר כמות כזו של אנשי תקשורת באימון פתיחה שלנו, אבל הגיע לכאן מאמן מהמובילים בכדורגל הישראלי ואנחנו מאוד שמחים. אני מקווה שהוא יצעיד אותנו לתארים. אני לא זה שיגיד על ההבדלים בינו לבין מי שהיה כאן לפניו. שניהם מאמנים מצוינים, כל אחד בדרך שלו. אנחנו יודעים שדרור קצת קשוח וזה בסדר גמור כי הוא הגיע רחוק עם הדרך שלו".

בלדוט נשאל איפה העגיל שלו וענה: "העגיל למעלה בארון, יש חוקים חדשים וצריך לכבד את זה. מה שהמאמן מחליט, אנחנו צריכים לעשות". בלדוט שטרם חתם על חוזהו התייחס לעניין והוסיף: "בני יהודה זה הבית שלי ואני רוצה להישאר כאן. אני מאמין שזה יסגר על הצד הטוב ביותר ובימים הקרובים אני כבר אהיה תחת חוזה"

אין עדיין שחקני רכש, יברויאן מועמד

הזהובים, שסיימו את העונה שעברה במקום הרביעי, יטלו חלק במוקדמות הליגה האירופית, כאשר משחק הפתיחה בסיבוב הראשון יהיה כבר ב-1 ביולי והגומלין יערך כשבוע לאחר מכן ב-8 ביולי.

נכון לעכשיו לא צירפה הקבוצה אף שחקן חדש, כאשר שלושה שחקנים עזבו את הסגל, אלירן עטר שחתם במכבי תל אביב וכן הקשרים מהראן ראדי ומיכאל זנדברג שסיימו חוזה ועזבו את המועדון. שחקנים חדשים עדיין אין, כשהמועמד העיקרי להחליף את עטר בחוד ההתקפה הוא איליה יברויאן, ששוחרר ממכבי תל אביב. הארמני נשוי לישראלית ולא יתפוס מקום של זר במידה שיחתום, כך שיש לו עדיפות. בנוסף, יברויאן שיחק תחת קשטן בהפועל פתח תקוה ובהפועל תל אביב וזוכה להערכתו של המאמן. עד שיברויאן יגיע, ההחתמה היחידה היא הפיזיותרפיסט נמרוד מהאלר, שחתם על חוזה במועדון וחוזר לצוות הרפואי של המועדון, אחרי עונה אחת בבית"ר ירושלים.

שלושת השחקנים שסיימו את חוזיהם וטרם חתמו על חוזה חדש, הבלם אביב חדד, הקפטן אסי בלדוט והמגן איציק עזוז נטלו היום חלק באימון ויפתחו בהכנות עם שאר חברי הסגל. בנוגע לחדד ובלדוט עדיין קיימים פערים כספיים שמונעים את חתימתם על חוזה חדש, כאשר אצל עזוז שמחזיק במספר הצעות בליגת העל, הדברים מעט שונים לאחר שבנוסף לפערים הכספיים בין הצדדים מבקש המגן לדעת האם הוא נמצא בתוכניות המקצועיות של המאמן קשטן, שכן הוא לא מתכוון להתייבש עונה נוספת על הספסל.

בתמונת הזרים אין כרגע כל חדש. השוער הניגרי דלה איינוגבה שחתום לעונה הקרובה נמצא בסגל נבחרת ניגריה במונדיאל. הקשר הקרואטי סיניסה ליניץ' קיבל הודעה כי הקבוצה ממשת את האופציה עליו גם לעונה הקרובה והוא היה נוכח באימון הפתיחה. הבלם הקולומביאני איבן גארידו צפוי להמשיך, אולם טרם סגר את חוזהו ובכל מקרה קיבל שבוע חופש נוסף בכדי לשהות לצד אישתו שצפויה ללדת בכל יום.

הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן סיכם למעשה את תנאיו בקבוצה אולם המשא ומתן אל מול קבוצת חימנסיה לה-פלאטה הארגנטינאית שמחזיקה בכרטיסו טרם נסגר. בהנהלת המועדון מעריכים כי בקרוב תושלם רכישתו של גלבאן וגם הוא ימשיך עוד עוד בשכונה. גלבאן מחלים בימים אלו משבר בקרסול וכרגע הוא נמצא בארגנטינה ועובר שם טיפולי שיקום ופיזיותרפיה.

היום תחל מכירת המנויים לקראת העונה הקרובה. את המנויים ניתן לרכוש במשרדי 'לאן' או במספר טלפון *8778. מחיר מנוי יעמוד על 650 שקל, כאשר בעלי מנוי מהעונה שעברה יקבלו הנחה וישלמו מחיר של 550 שקל בלבד. כל רוכש מנוי, יקבל כרטיס חינם במתנה למשחק הבית במסגרת הסיבוב הראשון של הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully