וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "התמלאנו ביטחון מההופעה של קאקה"

מאמן ברזיל היה מרוצה מאוד מכך שהקשר שיחק 90 דקות בניצחון על טנזניה. קאקה: "אתקדם ככל שהמונדיאל יתקדם"

ברזיל סיימה היום (שני) את הופעותיה במשחקי הכנה למונדיאל עם 1:5 קליל על טנזניה בביתה של האחרונה. לא בטוח שדווקא התמודדויות נגד זימבבואה לפני כמה ימים וטנזניה היום מהוות הכנה מספקת למשחקים נגד חוף השנהב, פורטוגל ואפילו צפון קוריאה, איתה יתמודדו הסלסאו ב-15 ביוני, אבל היו גם חדשות מצוינות מכיוונו של קאקה.

מבחינת ברזיל היה זה המשחק הראשון בו היא סופגת מאז אוקטובר שעבר, אז כבשה נגדה בוליביה. הטנזנים המזעריים אמנם פרצו את השער של הסלסאו אחרי שישה משחקים בהם אלו שמרו על רשת נקייה, אבל כאמור ספגו מטח כבד בצד השני.

קאקה, שעבר עונה קשה ורווית פציעות בריאל מדריד, כבש היום את השער הראשון שלו במדים הלאומיים אחרי כשנה ואמר בסיום: "אני מרגיש טוב, אבל עדיין קצת איכזבתי את עצמי היום. מה שנותר עבורי זה להתקדם עוד קצת. אני מצפה בכליון עיניים לשמחת החיים שיש כשאתה משחק בצורה רגילה. אני משוכנע שאני אתקדם ככל שהטורניר יתקדם, זה הדבר שמרגש אותי יותר מהכל".

גם דונגה התייחס לכוכב שלו: "קיבלנו הרבה ביטחון מלראות אותו משחק במשך כל 90 הדקות. קאקה משתפר בצורה הדרגתית ואנחנו חייבים לשמור עליו כי הוא רק רוצה להתאמן בבוקר, בצהריים ובלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully