וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "כבר לא יכול לחכות למונדיאל"

חלוץ אנגליה שיחק 45 דקות וכבש מול פלטינום סטארס, פרדיננד הפצוע נשמע מעודד: "הכי חשוב זה להוות השראה על הילדים פה"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

חלוץ נבחרת אנגליה ווין רוני לא יכול כבר לחכות עד לפתיחת המונדיאל. רוני בן ה-24 שיחק 45 דקות וכבש ב-0:3 של אנגליה מול קבוצת פלטינום סטארס הדרום אפריקאית, אבל נשאר מרוכז אך ורק בהצלחה במונדיאל, אותו תפתח נבחרת שלושת האריות ביום שבת במשחק מול נבחרת ארצות הברית.

"זו הייתה ריצה טובה בשבילנו", אמר רוני, "היינו זקוקים למשחק ולשחק מחצית אחת הרגיש טוב בשבילי, מאוד שמחתי. הייתי שמח לשחק יותר מ-45 דקות, אבל אני שמח גם עם מחצית אחת. אנחנו מוכנים. משחק ההכנה הזה היה בשביל המבחן שמחכה לנו בשבת, ואני כבר לא יכול לחכות לו. ככל שזה יגיע מהר יותר, כך יהיה יותר טוב".

קפטן נבחרת אנגליה ריו פרדיננד, שנפצע בסוף השבוע האחרון וייעדר מהמונדיאל, הודיע שהוא שמח להיות בדרום אפריקה כדי לטייל בה ולהיפגש עם ילדים. פרדיננד, שנפצע בברכו במהלך אימון נבחרת שלושת האריות, הגיע היום (שני) לצפות במשחק של אנגליה מול פלטינום סטארס.

פרדיננד התעקש שהוא עדיין מאושר להיות עם הנבחרת, על אף שלא ישחק במונדיאל. "באנו הנה לשחק כדורגל, אבל יותר חשוב זה שהילדים יראו אותנו ויחגגו עם כדורגל בינלאומי אצלם בבית. אני חושב שזה תמיד היה חלק מהמסורת של הנבחרת האנגלית. אנחנו מאוד מקווים שהילדים ישאבו השראה מהמפגשים האלה איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully