וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרז: "אנחנו עוקבים אחרי גורקוף"

נשיא ריאל הודה שהם מעוניינים בקשר בורדו אותו כינה "זידאן החדש" ואמר: "נביא עוד שניים-שלושה שחקנים ברמה עולמית"

אחת השאלות הכי מעניינות שעלו אחרי החתמתו של ז'וזה מוריניו בריאל מדריד הייתה מי השחקנים שיבואו בעקבותיו לסגנית אלופת ספרד, אם בכלל. בכל זאת, שפכו הבלאנקוס רבע מיליארד יורו על רכש בקיץ שעבר ולא בדיוק הצליחו. אז למי שעוד היו תהיות, נשיא המועדון פלורנטינו פרז היום (שני) קבע באופן ברור וצלול. "אנחנו באופן ודאי הולכים לרכוש שניים-שלושה שחקנים ברמה העולמית הגבוהה ביותר", אמר פרז בצ'ט אינטרנטי שקיים האתר של תחנת הטלויזיה אנטנה 3.

כזכור, שמה של ריאל מדריד נקשר לאחרונה עם מספר שחקנים כמו מגן אינטר ונבחרת ברזיל מייקון, קשר סביליה חסוס נבאס וקשר בנפיקה ליסבון אנחל די מריה. פרז התייחס לסוגיית מייקון: "אנחנו לא בלחץ, אבל מייקון הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם בעמדה שלו". נשיא ריאל דיבר גם על השניים האחרים: "הם שחקנים שאני מאוד רוצה בריאל מדריד, אבל עדיין מוקדם ואנחנו נעבוד כל הקיץ כדי להביא את השחקנים האלה שיתחרו בסגל האדיר שכבר יש לנו".

בנוסף לאלה, הודה פרז כי ריאל לוטשת עיניים גם לכיוונו של קשר בורדו יואן גורקוף. "יש כאלה שאמרו שהוא זינאדין זידאן החדש", אמר פרז, "הוא שחקן אחריו עקבנו בדיוק כמו עוד שחקנים שאנחנו בטוחים שהם שחקני המחר".

כשנשאל פרז לגבי הסיכוי שינסה להעביר אי פעם את הכוכב של היריבה השנואה ברצלונה, ליאונל מסי, ניצל הנשיא את ההזדמנות כדי להשוות אותו לכריסטיאנו רונאלדו. "מסי הוא השחקן השני הכי טוב בעולם אחרי כריסטיאנו רונאלדו וזה לא יהיה רעיון טוב לשים שניים כאלה באותה הקבוצה. זה יכניס יותר מדי תחרות בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully