וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "גם אנחנו נפגענו מהמשבר הכלכלי"

שחקני נבחרת ספרד יזכו למענקים הגבוהים במונדיאל, השוער יוצא נגד הביקורות: "אנשים צריכים לראות גם את הצד שלנו"

איקר קסיאס יצא היום (שני) במסע נגד הביקורת שספגו שחקני נבחרת ספרד בעקבות הפירסומים על הבונוסים שיקבלו במידה ויזכו במונדיאל. על פי הדיווחים, כל שחקן יזכה בסכום של 600 אלף יורו במידה ואלופת אירופה תזכה גם בגביע העולמי, לראשונה בהיסטוריה של המדינה.

סכום זה הוא הגבוה מבין הבונוסים שהובטחו לשאר הנבחרות המתמודדות במונדיאל. הדוברת של נבחרת ספרד סירבה לאשר אם זה הסכום האמיתי, לאחר שיצאה מפגישה עם קסיאס, צ'אבי וקרלס פויול.

"זה נושא שתמיד עולה", אמר קסיאס בתגובה לדיווחים על סכום הבונוסים, "אפשר להגיב ולהתווכח, במיוחד בתקופה הזו בה אנשים במדינה שלנו סובלים ממשבר כלכלי כזה גדול. אני מחשיב גם אותנו השחקנים ככאלה שסבלו מהמשבר הכלכלי מפני שגם לנו יש משפחה וחברים וגם הם נפגעו מהמשבר הזה. כולם רואים את זה בדרך בה הם רוצים, אבל צריך לראות גם את הצד שלנו".

גם קשר ברצלונה והנבחרת אנדרס אינייסטה התייחס לנושא: "אני חושב שאיקר ענה בצורה כמעט מושלמת. אנחנו לא אוהבים להתעסק בנושאים שלא קשורים לכדורגל, אבל הנה זה הגיע. לכולם יש את נקודת ההשקפה שלהם, חלק חושבים שזה טוב, חלק חושבים שזה רע. אנחנו לא יכולים להגן על זה יותר מדי, כל אחד יכול לחשוב מה שהוא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully