וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה: "כל הקלישאות על ספרד כבר לא רלוונטיות"

דויד וייה סבור שספרד זנחה את המסורת הלוזרית ("המציאות השתנתה מאז 2008") וסבור: "צ'ילה תסכן אותנו בבית המוקדם"

אלופת אירופה ספרד מגיעה למונדיאל כאחת הפייבוריטיות הברורות, אבל בספרד, שידעה לא מעט כישלונות ואכזבות בתולדות משחקי הגביע העולמי, יודעים כי אסור להם לזלזל באף קבוצה ובאף יריבה. הנבחרת של ויסנטה דל בוסקה קיבלה הגרלה יחסית נוחה עם צ'ילה, שוויץ והונדורס, אבל דויד וייה לא מקל ראש ביריבות.

"נכון שיכולנו לקבל יריבות קצת יותר קשות בבית המוקדם, אבל הן עדיין יכולות לעשות לנו חיים קשים", אמר חלוץ הנבחרת וייה, "אנחנו לא יודעים הרבה על הונדורס, אבל זו נבחרת מגובשת שראויה הייתה להעפיל לגביע העולמי. נבחרת שוויץ מאוד צעירה, אבל גם מאוד דינאמית ומשחקת כדורגל אירופאי מאורגן וקשוח.

"לדעתי, צ'ילה תהיה היריבה הכי מסוכנת בבית, בהתחשב ביכולת שלהם במוקדמות הבית הדרום אמריקאי. זו נבחרת שמשחקת מאוד צפוף, מאוד תחרותית, ומאוד מסוכנת כשהיא יוצאת קדימה להתקפה".

וייה מודע לרזומה העגום של ספרד במונדיאל, שעד ל-2008 נחשבה ללוזרית הגדולה של אירופה, אך עתה פתאום נחשבת למצליחנית. "קלישאות כמו 'ספרד משחקת כדורגל יפה אבל הולכת הביתה מוקדם', או 'הם מרגישים שהם אלופים לפני שהטורניר התחיל', או 'ספרד תמיד עפה בפנדלים' - הכל כבר לא רלוונטי. זו המציאות של לפני יורו 2008. אני חושב שהמציאות הנוכחית תישאר בעינה עוד הרבה שנים".

* עוד בבית 8: הונדורס נושמת לרווחה לאחר שהתגלה כי הפציעה של כוכב הנבחרת וויליאם פלאסיוס לא תמנע ממנו לקחת חלק במונדיאל. פלאסיוס פונה על אלונקה במהלך ההפסד של הונדורס לרומניה (3:0), ונלקח לבית חולים, אך התברר כי לא מדובר בקרע בשריר. "אני מרגיש הרבה יותר טוב, תודה לאל שזה לא רציני", אמר פלאסיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully