וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מעוניינים בפורת ובן שימול

7.6.2010 / 10:23

אלעד חסין, המאמן החדש של הירוקים, נפגש עם פורוורד הפועל עפולה, ויפגש עם גארד ראשון לציון בו מעוניינת גם ברק נתניה

ההכנות של מכבי חיפה לקראת העונה הבאה עדיין לא נכנסות להילוך גבוה, אך הצוות המקצועי של הקבוצה, שבראשו עומד המאמן החדש אלעד חסין, כבר נפגש עם מועמדים לעונה הבאה. היום (שני) צפוי חסין להפגש עם אבי בן שימול, שחקנה של מכבי ראשון לציון, אותו רוצה הבעלים ג'ף רוזן לצרף לקבוצה, כשגם ברק נתניה וראשון לציון נמצאות במרדף אחרי השחקן. בשבוע שעבר נפגש חסין עם קפטן הקבוצה עידו קוז'יקרו, ושחקן הקבוצה בעונת 2008/9 גור פורת, שעשוי להצטרף לחיפה גם אם משה מזרחי יישאר בסופו של דבר.

מי שככל הנראה יהיה השחקן הראשון שיחתום בחיפה הוא בריאן אוסבורי מקרית טבעון, שהרשים מאוד בעונה שעברה בליגה הלאומית. בקבוצה הכחישו הבוקר את עניין המגעים על החתמתו של כוכב נבחרת הנוער בר טימור, שהודיע שיעזוב את הפועל חיפה, ועשוי לחזור לקבוצה בה גדל. בקבוצה הודיעו שגם אם טימור יגיע בסופו של דבר, הוא יושאל לליגה הלאומית. בחיפה עדיין לא החליטו על זהות עוזר המאמן לעונה הבאה.

דובר הקבוצה עו"ד טל אבריאל מסר בתגובה לידיעה: "מאמן הקבוצה בוחן אופציות רבות ובמסגרת זאת נפגש וייפגש עם מועמדים רבים. איננו מתכוונים להגיב על כל שם שעולה בתקופה זו של הקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully