וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שני פיצוצים, פנאתינייקוס זכתה באליפות יוון

ברבע השלישי אוהדי אולימפיאקוס זרקו חפצים והמשחק פוצץ. דקה לסוף פאו הובילה 69:76, וזה הספיק לה לניצחון, גם בסדרה

לתרחישים מהסוג הזה רגילים ביוון, בדרך כלל כשמדובר בקרב על האליפות בין שתי היריבות השנואות פנאתינייקוס ואולימפיאקוס, אבל מסתבר שתמיד אפשר להגיע לשיאים חדשים. המשחק הרביעי בסדרת הגמר שרד (בקושי) שני פיצוצים, והסתיים בניצחונה של פנאתינייקוס 69:76 אחרי 39 דקות של משחק. בסיומו פנאתינייקוס חגגה אליפות מספר 12 ב-13 השנים האחרונות, אחרי שהשלימה ניצחון 1:3 בסדרה.

כבר במשחק הראשון בסדרת הגמר בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס ביוון, היה ברור שהמשחקים הללו לא עומדים לעבור בשקט. המשחק הראשון ראה הרבה דחיפות, קללות ודם רע בין שתי הקבוצות והאוהדים ביציע, בדרך להפסדם של האדומים במשחק הראשון. לאחר שאולימפיאקוס השוותה את הסדרה ל-1:1 בחוץ, הצליחה קבוצתו של אוברדוביץ' ליטול מחדש את ההובלה, והערב (ראשון) הגיע המשחק הרביעי שהעלה את דרגות האלימות לרמה אחרת.

עוד לפני שהתחיל המשחק החלו אוהדי אולימפיאקוס להתפרע ביציעים, ולהתעמת עם השוטרים, שהגיבו בירי של גז אל היציעים. גם לאחר ניסיונות המשטרה, המשיכו האוהדים להתפרע, ולזרוק כיסאות אל הפרקט. בשלב הזה נמלטו שחקני וראשי פנאתינייקוס אל חדרי ההלבשה, ויו"ר אולימפיאקוס נטל את המיקרופון וניסה לפנות אל האוהדים ולהרגיעם. רק 40 דקות לאחר המועד בו היה אמור להתחיל המשחק, החלו שתי הקבוצות להיאבק ביניהן באופן ספורטיבי.

הירוקים פתחו רע מאוד את המשחק ונעצרו רק על 12 נקודות, לעומת 19 של המארחים. אלא שפנאתינייקוס, בדיוק כמו במשחק הקודם ביצעה מהפך, ובמחצית הוליכה 32:38. הרבע השלישי נמשך באותה מגמה, כשפנאתינייקוס מוליכה 42:50, אלא שאז שוב החלו האוהדים באדום להתפרע, ולזרוק מכל הבא ליד אל הפרקט, בעוד השחקנים שוב נאלצו לברוח לחדרי ההלבשה. בשלב הזה החליטו השופטים שלא לחדש את המשחק, והוא ננטש. לאחר כשעה השופטים החליטו לחדש את המשחק בכל זאת, והיתרון של פנאתינייקוס נשמר. דקה לסיום היא הובילה 69:76 כשלזכותה עוד היו שתי זריקות עונשין, ובשלב הזה אוהדי אולימפיאקוס המשיכו להתפרע ושוב גרמו לפיצוץ. הפעם, השופטים החליטו שזו תהיה תוצאת הסיום, ושלחו את שחקני פנאתינייקוס לחגוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully