וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים יחכו להתפתחויות במכבי תל אביב

6.6.2010 / 21:41

דירקטוריון הקבוצה התכנס ושמע על ההכנות התקציביות לעונה הבאה, ועל סוגיית המאמן הצפוי. קליין: "כל השמות שעלו ראויים"

דירקטוריון הפועל ירושלים התכנס הערב (ראשון) לישיבת סיכום עונת 2008/9 ולקראת עונת 2009/10, כשבסיום הישיבה התפנו הנוכחים לארוחת סיום עונה עם מאמן הקבוצה היוצא גיא גודס. במהלך הישיבה עדכן היו"ר דני קליין את חברי הדירקטוריון בהתפתחויות הכלכליות לקראת העונה הבאה, כשמלבד חברת "מגדל" שכבר הודיעה שתמשיך לתמוך בקבוצה במיליון דולר לעונה לשלוש העונות הבאות, מנהלת הקבוצה מגעים עם מספר גופים נוספים.

נושא מאמן הקבוצה נותר פתוח, כאשר בירושלים יחכו להתפתחויות בנוגע למאמן מכבי תל אביב. אם פיני גרשון ושרון דרוקר ישארו בתפקידם, יפגש היו"ר דני קליין עם אריק שיבק, עודד קטש ודני פרנקו, ויבחר מי מביניהם ימונה למאמן. במידה וקטש ימונה למאמן הצהובים, ושרון דרוקר יעזוב, יכנס דרוקר גם הוא לרשימת המועמדים. בקרב חברי הדירקטוריון יש אופוזיציה להבאתו של עודד קטש, שכבר מונה למאמן הקבוצה בעונה שעברה, וחזר בו מהחלטתו.

גם למינויו של שיבק יש לא מעט מתנגדים, ואילו מה שעומד נגד מינוי אפשרי של פרנקו הוא חוסר הניסיון היחסי שלו בקבוצה גדולה. יו"ר הקבוצה, דני קליין אמר הערב: "בישיבת הדירקטוריון שנערכה הערב עלו מספר שמות של מאמנים המועמדים לאימון הקבוצה. כל המאמנים שעלו בהחלט ראויים ובמהלך השבוע נקבע לשבת איתם. אני מאמין שעד סוף השבוע הקרוב נקבל החלטה בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully