וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "זה הרגע הכי מרגש בקריירה שלי"

הטניסאי ספרדי חגג זכיה חמישית ברולאן גארוס ופנה לסודרלינג: "אני מצטער, שיחקתי את המשחק הכי טוב שלי נגדך"

זה לקח שנה, אבל הערב (ראשון), רפאל נדאל הוכיח בצורה משכנעת, מייצגת וחד-משמעית, כי על משטחי החימר מעט מאוד אנשים מסוגלים לעמוד מולו ברמה שווה. הטורפדו הספרדי דרס את רובין סודרלינג, יריבו משכבר, בדרך ל-4:6, 2:6, 4:6 גדול בגמר הרולאן גארוס.

זו הזכיה החמישית במספר של נדאל בגרנד סלאם הצרפתי, והישיגיו - בצירוף אלה הלא משכנעים של רוג'ר פדרר בטורניר - אומרים שבדירוג הטניס העדכני שיתפרסם מחר בבוקר, הוא גם ישוב למקום הראשון בעולם. "כשאתה עולה למקום הראשון בעולם אתה חייב להיות מאוד שמח, כי זה מוכיח שהיתה לך עונה טובה מאוד", אמר הספרדי על שובו לפסגת הדירוג.

"זה היה הכי מרגש בקריירה שלי. זה חלום שמתגשם", אמר נדאל האמוציונלי לקהל הצרפתי, שכל כך אוהב אותו, עם תום המשחק, והתפנה להחמיא גם ליריבו בגמר. "אני רוצה לברך את רובין על השנתיים הנפלאות שהיו לו כאן. אני מצטער על היום, אבל שיחקתי את המשחק הכי טוב שלי נגדך. אם לא הייתי עושה זאת, זה היה בלתי אפשרי להכניע אותך".

מנגד, השבדי לא נשאר חייב ומיהר להחמיא חזרה למדורג ראשון בעולם. "לנצח כאן חמש פעמים זה באמת יוצא דופן. אם תמשיך לשחק ככה, ברור שיהיה לך צ'אנס לקחת תארים רבים נוספים". באשר ליכולתו הוא, שהביאה אותו לשני גמרים רצופים אך גם שני הפסדים, אמר סודרלינג: "אחזור גם בשנה הבאה. אני מקווה שהפעם השלישית תביא איתה מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully