וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטיץ': "השחקנים צריכים להשתדרג לקראת המונדיאל"

מאמן נבחרת סרביה לא התרשם יותר מדי מהניצחון על קמרון. לוקוביץ': "נשים דגש על ההגנה". ג'ונס שוחרר מסגל אוסטרליה

יממה לאחר שנבחרתו התאוששה מההפסד לניו זילנד והתיקו המאופס עם פולין בעזרת ניצחון 3:4 על קמרון, התפנה המאמן רדומיר אנטיץ' להנמיך את הציפיות בארצו ולהסביר כי לשחקניו מצפה עוד עבודה רבה. סרביה תפתח את משחקיה בבית ד' במשחק מול גאנה, אותה דימתה אמש קמרון, ובמדינה מהבלקן מקווים שהפעם הנבחרת שלהם לא תתפרק כבשנים עברו ותצליח להגיע להישג כלשהו.

"אני חושב שיש עוד הרבה מקום לשיפור", הודה אנטיץ' היום (ראשון). "לא שמרנו על הכדור מספיק טוב כי ניסינו כל הזמן להתקיף במהירות, אבל בכל זאת היו לנו כמה רגעים טובים של כדורגל. משחקים רשמיים אמורים להוציא את הטוב ביותר מהשחקנים, והם יודעים שעליהם לשדרג את משחקם לקראת רגע האמת".

המגן אלכסנדר לוקוביץ' ניסה להסביר את משחק ההגנה החלש שעלה לסרביה בשלושה שערי חובה: "היו לנו רגעים של חוסר ריכוז והיינו בלתי ממוקדים בחלק האחורי. אנחנו צריכים לשים דגש על הבעיה הזו. בדרום אפריקה אסור שזה יקרה לנו. תמיד טוב לנצח משחק, אבל אני רחוק מלהיות שמח. בטורנירים גדולים יש קו דק המפריד בין הנבחרות בסופו של דבר".

אוסטרליה ביקשה לזמן שוער מחליף

בזמן שנבחרות רבות מחזיקות אצבעות שהכוכבים שלו יהיו כשירים בסופו של דבר כדי לשחק בגביע העולמי, הגישה אוסטרליה בקשה מיוחדת לפיפ"א כדי שיאושר לה לצרף שוער נוסף לסגל על חשבון בראד ג'ונס. שוערה בן ה-28 של מידלסבורו נאלץ לשוב ללונדון עקב מחלה של בנו הקטן לוקה בן ה-4, שאובחן כחולה בלוקמיה. ג'ונס המריא לצרפת, שם שוהה עם בני משפחתו.

"ההתאחדות האוסטרלית פנתה לפיפ"א באופן רשמי באשר להחלפתו של ג'ונס עקב הנסיבות המיוחדות, וממתינה לתשובתה הסופית", נכתב בהודעה של האוסטרלים. ג'ונס יועד להיות אחד משני המחליפים של מארק שוורצר הוותיק, אבל כעת המאמן פים ורביק ייאלץ לזמן ככל הנראה שוער אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully