וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קאחה ויטוריה עלתה לגמר הפלייאוף

הקבוצה של איבנוביץ' ניצחה 56:64 את ריאל מדריד במשחק החמישי ותפגוש את ברצלונה, אליהו שותף 18 דקות וקלע 10 נקודות

ריאל מדריד שבה מהקבר בסדרת חצי גמר הפלייאוף הספרדי מול קאחה ויטוריה, אבל אחרי שחזרה לשוויון 2:2 סדרה, נגמרה העונה של הבלאנקוס בעקבות הפסד במשחק החמישי והמכריע בוויטוריה 64:56 לקבוצה הבאסקית, שהעפילה לגמר הפלייאוף ותפגוש שם את אלופת אירופה, ברצלונה, שעלתה בקלילות לאחר שגברה 0:3 בסדרה על אוניקאחה מלאגה.

קאחה פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון בן שש נקודות בתום 10 הדקות הראשונות (12:18). הרבע השני הצאפיין בסקור נמוך מאוד, שאפיין גם את המשחק כולו, אחרי שריאל ניצחה 10:11. הבלאנקוס הצליחו לצמצם את התוצאה גם ברבע השלישי ונתנו פייט טוב ומותח לשחקניו של דושקו איבנוביץ', אלא שאלה התעלו ברבע האחרון, ובעזרת הקהל רצו לניצחון.

הפורוורד הישראלי ליאור אליהו המשיך את היכולת הטובה שלו מהמשחק הקודם. אליהו, שהיה פצוע לא מעט העונה, שיחק 18 דקות, במהלכן קלע 10 נקודות (5 מ-8 מהשדה). מלבדו, מי שהוביל את קאחה היה הסנטר טיאגו ספליטר עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, מירזה טלטוביץ' קלע 10. את ריאל הוליך פליפה רייס, שקלע 13 נקודות והוריד 6 כדורים חוזרים, סרחיו יול הוסיף 13, אנטה טומיץ' תרם 7.

ריאל מדריד מתרסקת, ולא רק בכדורגל. הקבוצה הלבנה שפלורנטינו פרז השקיע בה כ-30 מיליון יורו בתחילת העונה והביא את המאמן המעוטר אטורה מסינה, כיוונה לתארים בספרד ובאירופה, אלא שהיא נשארה מיותמת מזה ומזה ונורא מכל ,היא רואה את הגב של היריבה השנואה שלה, ברצלונה, הרבה לפניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully