וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "אינטר רוצה את בניטז"

הבעלים של אלופת אירופה הודה שהיא תחל במגעים עם המאמן הספרדי, שלא היה הראשון ברשימתה. צפוי לחתום כבר בשלישי

"זה נכון, אינטר רוצה את רפא בניטז. בימים הקרובים נחליט סופית בעניינו", הודה היום (ראשון) נשיא אינטר, מאסימו מוראטי. בימים האחרונים גברו השמועות על הגעה של המאמן הספרדי לקווים של אלופת אירופה ואיטליה, כשמאז פיטוריו מליברפול ביום חמישי האחרון תפס העניין תאוצה רבה עוד יותר. "אני רק יכול לדבר בשבחו", הוסיף מוראטי לעיתון האיטלקי 'קוריירה דלו ספורט' בראיון מיוחד שניתן, "כי הוא מאמן מוכשר מאוד".

יצוין כי הבעלים של המועדון המילאנזי רצה תחילה את פאביו קאפלו או חוס הידינק, אלא ששניהם החליטו לוותר על ההצעה. המאמן האיטלקי האריך את חוזהו בנבחרת אנגליה והוא ימשיך לעבוד בה אחרי המונדיאל, בעוד המאמן ההולנדי יחל את עבודתו בנבחרת טורקיה באוגוסט, והוא רוצה להתמקד בה לגמרי.

מוראטי התייחס גם להשוואה בין מוריניו ובניטז ולמאזן בין שני המאמנים: "אני יודע שלבניטז יש רקורד טוב מול מוריניו, אני חושב שהוא ניצח אותו חמש פעמים. זהו סימן לכך שהוא עושה את העבודה שלו בצורה יסודית מאוד וחוקר את הקבוצות שהוא מתמודד נגדן, הוא עובד בצורה טובה ומעל הכל לא טועה במשחקים הגדולים. זה גם חשוב מאוד שהוא כבר הטביע את חותמו באירופה, כי יש לנו רצון להשיג לא מעט בתחום הזה".

בעיתון האיטלקי דווח עוד כי המנהל של המועדון הכחול-שחור, מרקו בראנקה, יחל היום בשיחות רשמיות עם בניטז, כאשר המאמן לשעבר של ליברפול נופש כרגע בסרדיניה. בניטז צפוי להגיע ביום שני למילאנו, כך שחוזה בין הצדדים יכול להיחתם כבר ביום שלישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully