וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסול זועם: התקשורת מחממת את האווירה

סנטר הלייקרס טוען שהעיתונאים ה"פתטיים" עיוותו את דבריו: "אמרתי שגארנט איבד מהכוח המתפרץ, אבל גם שהוא נהדר"

סנטר לוס אנג'לס לייקרס פאו גאסול זועם על התקשורת האמריקאית, שעיוותה את דבריו על קווין גארנט. כזכור, גאסול, ששיתק את גארנט במשחק הראשון של גמר ה-NBA מול הסלטיקס, אמר לאחר המשחק כי "גארנט איבד מהכוח המתפרץ שלו", אך גם ציין כי KG הוא גם "שחקן נהדר", דבר שהובלט פחות בכותרות.

"לפעמים אני מאריך את התשובות שלי לתקשורת יותר מדי", אמר גאסול, "אולי אני לא צריך לעשות את זה. אני צריך לתת תשובות קצרות יותר ולא לומר כל מה שעל לבי כדי שלא יעוותו לי את הדברים אחר כך. אבל זה המצב, זה הגמר. היה ברור שיהיה בלגאן. עכשיו אנחנו חייבים להישאר בפוקוס ולעשות כל מה שאפשר כדי לנצח את משחק מספר 2".

ביום שישי, אחרי שעצר את גארנט על 16 נקודות ו-4 ריבאונדים נטולי השפעה, אמר גאסול כי "מבחינת קווין, הוא איבד מעט מהכוח המתפרץ שלו (באנגלית: lost some explosiveness). הוא משתמש יותר בג'אמפ שוטס עכשיו, בעוד שבעבר היה לו צעד ראשון מאוד מאוד מהיר והוא היה הולך לסל באגרסיביות. אבל הוא עדיין שחקן נהדר, תחרותי מאוד, ותמיד נותן כל מה שיש לו".

אכן גארנט בן ה-34 רשם העונה את הממוצעים החלשים בקריירה שלו (14.3 נקודות ו-7.3 ריבאונדים ב-29.9 דקות), אך גאסול מתעקש כי התקשורת היא זו שמנסה ליצור עניין בכוח. "הדרך שבה הדברים הוצגו הייתה פתטית", אמר גאסול, "אבל לא אדבר על זה יותר בגלל שזה לא שווה את זה".

מאמן בוסטון דוק ריברס, אגב, ניסה להסביר את ההשפעה המועטה שהייתה לגארנט על המשחק הראשון. "לא נתנו לו מספיק את הכדור במקום שהוא אוהב", אמר ריברס, "הוא נגע יותר מדי בכדור מחוץ לאזור הצבע". עכשיו מעניין לראות איך הדברים ישפיעו על המוטיבציה של KG, שמבחינתו אמר: "אין לי מה להגיד, אין לי תגובה על התגובה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully