וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה: "אהיה בריאל מדריד בעונה הבאה"

כך אמר הארגנטינאי לחבריו בבנפיקה לאחר שזכו באליפות. הבלאנקוס ממשיכים להפעיל לחץ על ג'רארד. קרנקה ישמש עוזר למוריניו

קשרה הארגנטינאי המצוין של בנפיקה, אנחל די מריה, יהיה כנראה בעונה הבאה שחקן ריאל מדריד. די מריה, שנמצא כעת עם נבחרת ארגנטינה במחנה האימון שלה בפרטוריה, דרום אפריקה, ומתכונן לקראת המונדיאל, סירב להתייחס בתקופה האחרונה להמשך דרכו המקצועית. עם זאת, העיתון הספרדי 'אס' מפרסם כי הקשר אמר לחבריו בבנפיקה, לאחר הזכייה של הקבוצה באליפות ב-9 למאי: "חברים, בשנה הבאה אני בריאל מדריד".

יצוין כי סוכנו של די מריה, חורחה מנדס, השיג בעבר סיכום עקרוני עם הקבוצה הלבנה. נציגיו של השחקן והוא עצמו ידעו שז'וזה מוריניו יהיה המאמן הבא של ריאל מדריד, עוד לפני שהוא חתם והוצג באופן רשמי, וידעו שהמאמן הפורטוגלי בונה לא מעט על די מריה בהרכב הבלאנקוס.

בנפיקה דרשה בתחילה סכום של כ-40 מיליון יורו על השחקן, והייתה מוכנה לרדת בחמישה מיליון יורו, לאחר שריאל עצמה הסכימה לרכוש אותו תמורת 30 מיליון יורו. בריאל מעוניינים מאוד לסגור עם השחקן עוד לפני פתיחת המונדיאל ביום שישי הקרוב.

עם זאת, ההערכות לגבי מעבר אפשרי של סטיבן ג'רארד לבירה הספרדית מתחזקות. בקרב אוהדי ריאל קיימת תמימות דעים לגבי כך שמעבר של קשר ליברפול יועיל מאוד לקבוצה. מוריניו רוצה מאוד לראות את הקשר, שיוסיף הרבה מחץ לקישור שלו, כשגם חברו לקבוצה לשעבר, צ'אבי אלונסו, אמר שהוא ישמח מאוד להתאחד עימו במרכז השדה. העובדה שליברפול לא תהיה שנה הבאה בליגת האלופות וחוסר הוודאות שאופף את הקבוצה יכולים גם הם לשכנע את סטיבי ג'י לעבור למדריד.

בתוך כך, מוריניו מינה לעצמו עוזר. האיש שיתפקד תחתיו יהיה איטור קרנקה. הפורטוגלי רצה איש שמכיר את המערכת ואחד שהיה שם בעבר, ומבחינתו לא היה טוב יותר מאשר שחקן העבר הבאסקי של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully