וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון: "החלום שלי זה לאמן את ליברפול"

מאמן חוף השנהב למונדיאל מסתער על הג'וב שהתפנה: "אני אוהד את הקבוצה". בארנס מציע את דלגליש, הודג'סון ואוניל מועמדים

המרוץ לתפקיד מנג'ר ליברפול החל רגעים אחדים אחרי שרפא בניטז פוטר ביום חמישי. על המשר הנחשקת מתחרים לא מעט מועמדים, כאשר יש כאלה שאפילו 'משליכים' עצמם למערכה, כדי שגם שמם ייזכר ואולי הם יצליחו לתפוס לעצמם איזה פירור. אחד כזה הוא סוון גוראן אריקסון. מאמנה השבדי של נבחרת חוף השנהב למונדיאל הציע את עצמו לאימון הקבוצה האדומה מאנפילד. אריקסון הודה שהוא זוכר את עצמו חובב ליברפול מקדמת דנא, ושהוא רוצה לאמן את המועדון מהמרסיסייד.

"אני אוהד ליברפול כל חיי", אמר אריקסון. "לעולם לא הזכרתי זאת כאשר אימנתי את נבחרת אנגליה בגלל שלא חשבתי שזה יהיה הוגן כלפי מישהו. הייתי בהלם כששמעתי שבניטז לא ממשיך בקבוצה. האם אני רוצה להיות המנג'ר הבא של ליברפול? זה חלומו של כל מאמן לאמן את הקבוצה הזו.

"גם אבי הוא אוהד ליברפול, וכל יום שבת היינו צופים ביחד במשחקים של הקבוצה בטלוויזיה", הוסיף. "זה היה השיא של השבוע מבחינתי. ליברפול תמיד הייתה הקבוצה שלי, ושום דבר לא השתנה. יש לי הרבה מקום בלב עבורה".

במקביל לרצונו העז של המאמן השבדי, ג'ון בארנס הביע תמיכה בקני דלגליש. האחרון, אגב, אחראי, ביחד עם מנכ"ל המועדון כריסטיאן פרסלו על היורש של המאמן הספרדי. לפי הדיווחים, השניים רואים ברוי הודג'סון, מנג'ר פולהאם המועמד גם לאינטר, כיורש ראוי, כאשר גם מנג'ר אסטון וילה, הסקוטי מרטין אוניל, מועמד בכיר אף הוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully