וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "חייבים להתפלל: די לפציעות"

פאביו קאפלו, כמו כל עולם הכדורגל, מאוכזב משרשרת הפציעות שתשבית כמה מכוכביו הגדולים של המונדיאל, אך טוען: "זה תמיד קורה, חייבים להמשיך קדימה"

עולם הכדורגל סוער בגלל שרשרת הפציעות של הימים האחרונים, שתמנע ממספר גדול של כוכבי המונדיאל לקחת חלק בגביע העולמי. אמש (שבת) נודע כי ריו פרדיננד, בלם נבחרת אנגליה והקפטן של הנבחרת, צפוי להחמיץ את הטורניר, ולאט לאט הרשימה רק התארכה.

אריאן רובן מתח את שריר ההמסטרינג בדקה האחרונה של משחק הידידות של הולנד נגד הונגריה והוא בספק למונדיאל, ג'ון אובי מיקל מתקשה להחלים מהניתוח שעבר בתחילת מאי ולא יוכל לשחק עבור ניגריה, דידייה דרוגבה סובל משבר במרפק בעקבות פציעה במשחק הידידות של חוף השנהב נגד יפן ועדיין לא ברור מה מצבו לקראת המונדיאל, אנדרה פירלו האיטלקי נפצע במשחק הכנה של איטליה נגד מקסיקו ויוצר דאגה למרצ'לו ליפי, מייקל אסיין הגנאי מתקשה להתאושש מהפציעה שלו ויחמיץ בוודאות את הטורניר, וכולם מצטרפים לרשימה ארוכה של שחקנים בספק גדול: אוסקר קרדוסו (פרגוואי), דייגו מיליטו (ארגנטינה), ז'וליו סזאר (ברזיל), מאורו קאמורנסי (איטליה), הומברטו סואזו (צ'ילה), יחד עם שחקנים כמו מיכאל באלאק (גרמניה), לסאנה דיארה (צרפת) ודייויד בקהאם (אנגליה) שכבר מזמן נודע על היעדרותם.

מאמן נבחרת אנגליה פאביו קאפלו נשאל אם הפציעות משפיעות על מצב הרוח של שחקניו ועל האמונה שלו, והצהיר בנחרצות: "לא, בשום אופן לא". לאחר מכן הוסיף קאפלו כי "אנחנו חייבים להתפלל לעזרה, די לפציעות. לא עוד. אלה הם חייו של מאמן כדורגל, עבורנו זה נורמלי".

בימים האחרונים נשמעה ביקורת על פיפ"א ואופ"א ועל לוח הזמנים הלחוץ והמעמיס, אך קאפלו מסרב להתרגש. "מאמן חייב להתכונן לדברים כאלה, תמיד קורות פציעות לפני משחקים גדולים", יודע המאמן, "קרה לי כבר לא פעם בעבר שלפני משחקי גמר נפצעו לי שחקנים מרכזיים. ריו היה אחד השחקנים החשובים אצלנו, מנהיג וקפטן, אבל אנחנו חייבים להמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully