וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואליירלה: "עדיף למעוד עכשיו ולא במונדיאל"

חלוץ איטליה, שכבש ב-1:1 נגד שוויץ, התייחס לשבוע המאכזב שעבר על נבחרתו. המאמן ליפי: "היום היינו הרבה יותר רעננים"

אחרי שהפסידה למקסיקו 2:1 במשחק הכנה לפני כמה ימים, המשיכה נבחרת איטליה לאכזב גם הערב (שבת), כשנפרדה ב-1:1 חלש משוויץ בז'נבה. המאמן מרצ'לו ליפי העלה הרכב משני שכלל לא מעט שחקנים שכנראה יפתחו על הספסל בתחילת דרכה של האזורי בטורניר בדרום אפריקה, אבל גם זה לא תירוץ ליכולת שלא תספיק לה כדי להגיע לשלבים המאוחרים.

"אין קבוצה ראשונה וקבוצה שנייה", אמר ליפי על ה-11 שפתחו במשחק, "כל מי ששיחק היום יכול היה להראות מה הוא עשה באימונים האחרונים. היינו הרבה יותר רעננים".

על ג'נארו גאטוסו, שהראה הערב הבלחות של אותו קשר חסר פשרות ומצטיין מלפני כמה שנים, אמר ליפי: "רינו הוא שחקן חשוב לנבחרת ולקבוצה. זה לא משנה אם הוא משחק שעה או 90 דקות. הוא תמיד מותיר חותם".

שוויץ עלתה הערב ל-0:1 בדקה ה-10 משער נאה של גוקאן אינלר, אבל פאביו קוואליירלה דאג להשוות בנגיחה כעבור ארבע דקות ואחרי המשחק התייחס לכך שפתח באגף ונע על שטחים גדולים: "בהחלט יש לי יתרון בעמדה הזו. שיחקתי בה גם בסמפדוריה, אודינזה ונאפולי. כשאני בכושר והמאמן מבקש ממני לעזור לקישור, אני שמח לעשות את זה".

על השבוע הלא משכנע שעבר על נבחרתו הוסיף חלוץ נאפולי: "זה נורמלי שיהיו לנו כמה בעיות עכשיו, אבל מה שחשוב מבחינתנו זה להיות מוכנים למשחק הראשון שלנו במונדיאל. כפי שהמאמן וחבריי לנבחרת כבר אמרו, מקסיקו כבר שיחקה שישה או שבעה משחקי ידידות והגיעה למשחק נגדנו בכושר פיזי יותר טוב. עדיף לנו למעוד במשחקי הכנה מאשר במונדיאל עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully