וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: עוד ניצחון לישראל על קפריסין במשחק הכנה

נבחרתו של שלמה הופמן התקשתה בפתיחה מול הקפריסאים, אבל ניצחה לבסוף 28:37. הופמן: "התוצאה כלל לא משנה"

נבחרת ישראל בכדוריד השיגה הערב ניצחון שני על קפריסין, במסגרת ההכנות למוקדמות אליפות אירופה, 28:37 (13:15). הפתיחה היתה כולה של הקפריסאים שהוליכו בדקה הרביעית 0:4, כשהשער הראשון לישראל נכבש על ידי עומר דבדה בשלהי הדקה החמישית של המשחק. גם ההמשך היה בשליטת קפריסין, כשהנבחרת של שלמה הופמן התקשתה לפתח את משחק ההתקפה הרגיל שלה והקפריסאים שלטו במשחק. ככל שנמשך המשחק הנבחרת צמצמה את הפער ובדקה ה-20 נרשם שוויון 11. בדקה ה-21 אמיר לנגליב העלה את ישראל ליתרון ראשון במשחק 11:12, יתרון שלא נשמט עד לסיום.

שני המאמנים הרבו בחילופים ובמחצית השנייה ההפרש רק הלך וצמח לטובת ישראל. חן פומרנץ ואיציק חליפי היו הכובשים המצטיינים של ישראל עם 10 שערים כל אחד. עוד כבשו: תום מטלום 4, חן בירנבאום וגל אברהם 3 כל אחד, עידו לביא 2, עופר לוזון, דניאל פרידמן, אמיר לנגליב, אריאל רוזנטל ועומר דבדה 1 כל אחד.

המאמן שלמה הופמן התייחס בסיום לשני המשחקים: "המטרה במשחקים האלה היתה להריץ את השחקנים ולבדוק כמה מהלכי משחק. התוצאה כלל לא משנה. מחרתיים מצטרף אליינו אבישי סמולר ויחד איתו נקיים שני אימונים בסך הכל לפני שנצא ללוכסמבורג. טורקיה לוקסמבורג ובלגיה הם יריבות קשות, ברמה שלנו, אבל אין שום סיבה שלא נתמודד מולן באופן שווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully