וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: רק 1:1 לאיטליה נגד שוויץ

איטליה שוב נראתה אנמית וחסרת מעוף והתיקו מגביר את התחושה שהיא תתקשה מאוד לשמור על הגביע העולמי

אחרי שרק לפני מספר ימים הפסידו לשתי יריבות ממרכז אמריקה במשחקי הכנה למונדיאל, ביקשו הערב (שבת) שוויץ ואיטליה לתקן את הרושם ואת מצב הרוח ולהתקדם לגביע העולמי בצורה חיובית יותר, כשהן נפגשו בז'נבה. אבל רצונות וה-1:1 בין השתיים, בתוספת ליכולת האנמית של שתי הנבחרות שלהם, לא יכול להסב נחת לאף אחד מהמאמנים.

הנבחרת המארחת הגיעה אחרי שנכנעה לקוסטה ריקה, אלופת העולם הפסידה באמצע השבוע למקסיקו ומרצ'לו ליפי העלה הרכב שהורכב ברובו ממי שנראים כשחקני ספסל לפחות בתחילת הטורניר ושכלל גם את אנדרה קוסו, שלא נכלל בסגל של 23 השחקנים ויצטרף אליו אם שחקן אחר יפצע.

הפתיחה של המשחק הייתה טובה ומהירה וכבר אחרי 14 דקות הורה לוח התוצאות על 1:1 אחרי שגוקאן אינלר כבש עבור המארחת בבעיטה יפה מחוץ לרחבה בדקה ה-10, ופאביו קוואליירלה השווה בדקה ה-14. אחרי הפתיחה השוטפת שתי הנבחרות הורידו שני הילוכים, הרבו להניע כדור בצורה איטית במרכז המגרש ונראו כמי שמשקיעות יותר מאמצים בלא לספוג שער שני מאשר בלהבקיע אחד כזה.

בחצי השני של המחצית השנייה, עם פפה ודי נטאלה בכנפיים במקומם של קוסו וקוואליירלה, איטליה הפכה ליותר מסוכנת וסופסוף נראה היה שאיזשהו צד מנסה לשבור את השוויון, אבל התלהבות וכדורגל טוב במשך כ-10 דקות נעלמו במהירות. המשחק חזר לקצב האיטי והזהיר והסתיים ב-1:1. גם מבחינת ליפי וגם מבחינת היצפלד, הזמן קצר והעבודה מרובה.

גו'אן אינלר חוגג עם חבריו לנבחרת שוויץ. רויטרס
היתרון של אינלר החזיק מעמד ארבע דקות בלבד/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 10: גול! גוקאן אינלר אסף כדור כ-25 מטרים מהשער, התגבר בקלות על מונטוליבו ובעט מכ-20 מטרים כדור חזק ברגל שמאל, היישר לפינה השמאלית התחתונה של מרקטי. 0:1 לשוויץ.

דקה 14: גול! ההגנה השוויצרית לא הצליחה להרחיק היטב כדור קפץ ברחבה, קוואליירלה עלה היטב ונגח כדור קשתי שפגע בקורה השמאלית של שער שוויץ ונעצר ברשת. 1:1.

שוויץ: דייגו בנאליו (מרקו וולפלי, 46), סטפן ליכשטיינר, פיליפ סנדרוס, סטפן גריכטינג, רטו ציגלר (לודוביק מניאן, 81), גוקאן אינלר, בנג'מין הוגל, גלסון פרננדס (שרדאן שקירי, 88), ואלון בהראמי (טרנקילו בארנטה, 58), אלכסנדר פריי (הקאן יאקין, 76), בלייס נ'קופו (ארן דרדיוק, 68).

איטליה: פדריקו מרקטי, כריסטיאן מאג'יו, סלבטורה בוקטי, ג'ורג'יו קייליני, ג'אנלוקה זמברוטה (דומניקו קרישיטו, 81), ג'נארו גאטוסו (וינצ'נזו יאקווינטה, 86), אנג'לו פאלומבו, ריקרדו מוטוליבו, אנדרה קוסו (סימונה פפה, 46), פאביו קוואליירלה (אנטוניו די נטאלה, 66), ג'מפאולו פאציני (אלברטו ג'ילארדינו, 77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully