וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: סרביה גברה על קמרון 3:4

הסרבים התאוששו מההפסד לניו זילנד עם מבול שערים. סלובקיה ניצחה את קוסטה ריקה 0:3. הונדורס הפסידה 3:0 לרומניה

מכת הפציעות שפקדה לא מעט נבחרות בשבועיים האחרונים, איימה שלא לפסוח היום (שבת) גם על סלובקיה, שחוותה רגעי דאגה גדולים אחרי שמרטין שקרטל נפגע במהלך משחק הידידות נגד קוסטה ריקה והובהל לבית החולים.

הסלובקים אירחו את היריבה המרכז אמריקאית בברטיסלבה למשחק האחרון שלהם לפני היציאה לדרום אפריקה, אבל בלם ליברפול נפצע כבר בדקה ה-13 והוחלף. אחרי דקות ארוכות, בהן עבר צילומים בבית החולים, התברר ששקרטל סובל מחבלה בקרסול, אבל יהיה כשיר למשחקים בדרום אפריקה.

מעבר לבשורה הזו, בסלובקיה יכולים להיות מרוצים מניצחון 0:3. דגלאס סיקיירה כבש שער עצמי בדקה ה-16 והעלה את המקומיים ליתרון, רוברט ויטק הכפיל שתי דקות בתוך המחצית השנייה, וסטניסלב שסטאק חתם בדקה ה-86 . סלובקיה תפתח את הופעותיה בבית ו' עם משחק נגד ניו זילנד ב-15 ביוני ולאחר מכן תפגוש את איטליה ופרגוואי.

אלג'יריה - איחוד האמירויות 0:1

אחרי שתי תבוסות קשות לסרביה ולאירלנד במשחקי ההכנה הקודמים שלה, נבחרת אלג'יריה סוף כל סוף יכולה לחייך לאחר ניצחון, גם אם הוא הגיע הודות לפנדל מוזר מול יריבה נחותה כמו איחוד האמירויות. המאמן רבאח סעדן עלה עם שלושה חלוצים - קרים מטמור, רפיק ג'בור ועבדלקאדר גזל - כשמאחוריהם מנווט את המשחק קרים זיאני. מול הנבחרת של סרצ'קו קטאנץ זה הספיק.

אלג'יריה לא ניצלה את יתרונה האיכותי כדי להבקיע במחצית הראשונה והגיעה להזדמנויות בעיקר באמצעות מצבים נייחים. לאחר ההפסקה כבר קיבלו שועלי המדבר מתנה מהיריבה. נגיעת יד מטופשת ברחבה של הקפטן סובאיט חאטר כשניסה להשתלט על כדור פשוט, גרמה לשופט מנואל גרפה (ששפט כאן בארץ במשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב) להצביע על הנקודה הלבנה. זיאני לקח אחריות ובעט חזק ופנימה כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-51. שמונה ימים לפני המשחק הראשון שלה במסגרת בית ג' של המונדיאל מול סלובניה, אלג'יריה לפחות יכולה קצת לחייך.

רומניה - הונדורס 0:3

נבחרתו של ריינאלדו רואדה ממשיכה בהכנות שלה לקראת המונדיאל, אבל לאור התוצאות שלה משלושת משחקי ההכנה שהיא ערכה, עושה רושם שדרום אפריקה לא עומדת להיזכר כמקום חיובי במיוחד עבורה. הונדורס, שעד כה השיגה רק שתי תוצאות תיקו במשחקי ההכנה, חטפה סטירת לחי מצלצלת, כשהיא שוב לא מצליחה למצוא את השער, וברור כי נגד נבחרות כמו ספרד ושוויץ זה לא יהפוך לפשוט יותר.

הרומנים שלא הצליחו להעפיל למונדיאל נראו מצויין, ועלו ליתרון כבר בפתיחה, מרגליו של מריוס ניקולאי בדקה ה-20. דקה לפני ההפסקה הכפיל גאורגי פלורסקו את יתרונה, והוריד את הרומנים ביתרון 0:2 למחצית. הונדורס ערכה לא מעט חילופים במטרה לנסות ולשנות את המומנטום, אבל בדקה ה-76 היא ספגה מכה נוספת כשנשרק לרעתה פנדל, מירל ראדוי שלח אותו פנימה, ואת נבחרת הונדורס לעשות לא מעט חושבים לפני שהמונדיאל יוצא לדרך.

סרביה - קמרון 3:4

כמה תסכול יצא הערב מגופם של שחקני סרביה, כמה לחץ, שתועל כולו למבול של שערים וחגיגה של כדורגל. שחקניו של רדומיר אנטיץ', שהפכו למספר ימים לבדיחה עם הפסד מביך לניו זילנד, וממנו המשיכו לתיקו מאופס עם פולין, כבר ראו את עצמם מול הפסד נוסף, אבל לבסוף הצליחו למצוא סוף סוף את הרשת. ועוד איך למצוא. הסרבים שפיגרו פעמיים התפוצצו עם ארבעה שערים, כולם במחצית הראשונה, ולמרות שההגנה שלהם עדיין רחוקה מלהיות מושלמת, לפחות הם יכולים להתנחם בניצחון שצריך להחזיר מעט את הביטחון לשחקנים.

המבול החל דווקא מצידה של קמרון, שעלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-5 מרגליו של פייר וובו, אבל מילוש קראסיץ' הצליח לאזן. קמרון לא ויתרה, ושוב מצאה את הרשת, שוב בעזרתו של וובו בדקה ה-20, אך היתרון החזיק רק 5 דקות, אז כבש דיאן סטנקוביץ'. הסרבים החלו לקבל ביטחון, והשלימו מהפך בדקה ה-44 מפנדל של ננאד מיליאש, ופחות מדקה מאוחר יותר קבע מרקו פנטליץ' את תוצאת המחצית, 2:4. שתי הנבחרות ניסו מספר חילופים, וקמרון חזרה למשחק בדקה ה-67, מרגליו של אריק מקסים צ'ופו-מוטינג, אבל משם הצליחה סרביה לשמור על היתרון והניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully