וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "אני לא מאמין בנקמה"

הספרדי יפגוש בגמר הרולאן גארוס את סודרלינג, שהדיח אותו בשמינית הגמר אשתקד, כשניצחון יעלה אותו למקום הראשון (16:00, יורוספורט)

המילה שמרחפת באוויר של פריז מאז התברר מי שני הטניסאים שייפגשו במשחק גמר הגברים בטורניר הרולאן גארוס היא "נקמה". רפאל נדאל יפגוש מחר (ראשון, 16:00, יורוספורט) את רובין סודרלינג השבדי, שהדיח אותו בשמינית גמר הרולאן גארוס בשנה שעברה וגרם לו להפסד אחד לעומת לא פחות מ-37 ניצחונות על החימר בבירה הצרפתית. אלא שהשור הספרדי ממש לא נסחף. "אני אף פעם לא מאמין בנקמה, אלא בלעשות את הכי טוב שלי בכל רגע נתון", אמר נדאל לקראת ההתמודדות, "אם אפסיד, אז אפסיד וזה יהיה מפני שלסודרלינג פשוט הגיע לנצח. עבורי, המונח נקמה לא קיים בשום משחק, ובמיוחד לא בגמר הרולאן גארוס". ניצחון של נדאל יחזיר אותו למקום הראשון בעולם על חשבונו של רוג'ר פדרר, בעוד ניצחון של סודרלינג יעלה אותו למקום הרביעי בעולם.

אותו המשחק מהשנה שעברה לא רק שהרס לנדאל את הזכיה החמישית ברציפות ברולאן גארוס, אלא גם הכניס אותו למשבר ולפציעה בברך. מה שגרם לו להחמיץ את טורניר ווימבלדון, בו זכה שנה לפני כן, ולאבד את המקום הראשון בעולם ליריב הגדול רוג'ר פדרר. שנה בלבד לאחר המשבר הגדול, נדאל שוב נראה כשחקן הבלתי עציר שנראה לפני כן. הספרדי עדיין לא הפסיד מערכה ברולאן גארוס השנה וניצח לא פחות מ-21 משחקי חימר ברציפות השנה, כשהוא זוכה בטורנירי מונטה קרלו, רומא ומדריד.

נדאל התעקש שהוא מרגיש רגוע לקראת המשחק, למרות הכושר המצוין בו נמצא יריבו, שגבר ברבע הגמר על לא אחר מאשר רוג'ר פדרר. "אני חושב שרובין שחקן מצוין ונמצא בכושר טוב, אבל מאמין בעצמי וחושב שאם אשחק את הטניס שלי לא תהיה לי בעיה איתו". על העובדה שזכייה באליפות צרפת תחזיר אותו למקום הראשון בעולם אמר נדאל: "אם אנצח בגמר, זה יהיה הדבר האחרון שאחשוב עליו. אני במקום השני כרגע ואני שמח מאיפה שאני נמצא. רולאן גארוס יש רק פעם אחת, אל המקום הראשון אוכל עוד לחזור השנה".

אין שום ספק שרובין סודרלינג נמצא בכושר מצוין והתשפר מאוד לאחרונה. השבדי בן ה-25, שמתבסס על סרב בעוצמות אדירות ופורהנג קטלני, קיבל בסוף השבוע תמיכה משבדי אחר, טניסאי העבר האגדי ביורן בורג שזכה שש פעמים ברולאן גארוס. "סביר להניח שאין טניסאי בכל העולם עם ביטחון עצמי גדול משל רובין", אמר בורג, "יש לו יכולות שצריכות להיות לכל טניסאי. המקום הראשון בעולם היא המטרה וחייבת להיות". נקודה שעשויה דווקא לפגוע בסודרלינג, היא העובדה ששיחק ביום שישי משחק ארוך של חמש מערכות מול תומאס ברדיך הצ'כי.

השניים נפגשו כבר חמש פעמים בעבר, נדאל ניצח שלוש פעמים, סודרלינג פעמיים. "נפגשנו כבר הרבה פעמים", אמר סודרלינג על המפגש הצפוי עם נדאל, "הוא ניצח אותי הרבה פעמים ואני ניצחתי אותו כמה פעמים. זה תמיד טוב להגיע למפגש מול טניסאי שניצחת בעבר. אני יודע שאני יכול לנצח אותו, הוכחתי את זה כבר". סודרלינג, שהפסיד לפדרר בגמר בשנה שעברה, מאמין שהפעם זה יהיה שונה. "אני מקווה לא להיות לחוץ כמו בשנה שעברה. שיחקתי הרבה משחקים גדולים בשנה האחרונה, מול שחקנים מעולים ובמגרשים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully