וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקיאבונה: "הרגשתי כמו אלופה"

האיטלקיה חגגה את הניצחון על סטוסור והזכייה ברולאן גארוס: "לא הכנתי חגיגה, כי מה שאני מתכננת אף פעם לא קורה"

פרנצ'סקה סקיאבונה בת ה-29 חגגה היום (שבת) זכיה בתואר גרנד סלאם ראשון, כשניצחה 4:6, 6:7 את סמנתה סטוסור האוסטרלית בגמר הרולאן גארוס. בכך הפכה סקיאבונה לאיטלקיה הראשונה שזוכה באחד מארבעת התארים החשובים בסבב הטניס העולמי ולטניסאית המבוגרת ביותר שזוכה בגרנד סלאם ראשון בקריירה מאז אן ג'ונס בווימבלדון 1969. סקיאבונה תעלה למקום השישי בעולם, כשלראשונה בקריירה שלה תיכנס לטופ 10.

"לא הכנתי כלום, מפני שכשאני מכינה דברים הם לעולם לא קורים", אמרה סקיאבונה הנרגשת בסיום כשנשאלה כיצד התכוונה לחגוג אחרי הניצחון, "הרגשתי מדהים היום, הרגשתי כמו אלופה. אני ממש, ממש שמחה ורוצה להודות לכל מי שתמך בי. אני רוצה להגיד שסמנתה היא אדם נפלא ומגיעה לה להיות כאן גם בפעם הבאה. היא עדיין צעירה ועדיין יכולה לעשות את זה".

סקיאבונה הוסיפה: "התכוננתי למשחק מאוד טוב, גם מבחינה מנטלית וגם טקטית. שמרתי על ריכוז בהגשה שלי. אני מנסה לא להסתכל לשום מקום, אלא רק לשמור על הטניס שלי ולהיות אגרסיבית ככל שאני יכולה. תמיד חלמתי לזכות בתואר גרנד סלאם, תמיד האמנתי בעצמי. האמונה היא המפתח לכל. לכן אני גם כל כך מאושרת. אם אני זכיתי בכזה טורניר זה אומר שכל אחד יכול ולכל אחד יש את ההזדמנות להיות מה שהוא רוצה להיות. זה מה שקרה לי".

מנגד, נשמעה המפסידה סטוסור מאוכזבת במיוחד ובצדק. האוסטרלית ממש לא הראתה את הטניס שהוביל אותה עד לגמר, כשפרט לכמה חבטות פורהנד אימתניות נראתה כשחקנית שלא כל כך מתאימה למעמד. "קודם כל, אני רוצה להגיד לפרנצ'סקה: 'כל הכבוד, שיחקת ממש טוב היום, היה לך טורניר נפלא. בהצלחה בהמשך השנה והקריירה". כמו כן, הודתה סטוסור להוריה ושני אחיה, שטסו חצי עולם על מנת לראות אותה בגמר הגרנד סלאם הראשון בקריירה שלה.

סטוסור ניסתה להגן על איכות המשחק הירודה שלה: "אני לא חושבת ששיחקתי כל כך גרוע היום, פשוט זה היה היום של סקיאבונה. הכל הלך לה. דרוש אומץ כדי לזכות ברולאן גארוס, היה לה את זה ומגיע לה לזכות בתואר. ציפיתי שפרנצ'סקה תהיה אגרסיבית, מפני שבפעמים האחרונות ששיחקנו אחת נגד השנייה היא לא הייתה כל כך טובה וניצחתי. היום היא הייתה יותר טובה וזה בהחלט מגיע לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully