וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמה ראשונה לגרנט בווסטהאם: תומאס היצלספרגר

הגרמני בן ה-28 יצטרף לפטישים בהעברה חופשית אחרי חצי עונה בלאציו. ג'רום בואטנג עובר מהמבורג למנצ'סטר סיטי

ווסטהאם הלונדונית החתימה היום את השחקן הראשון שלה בעידן אברהם גרנט, תומאס היצלספרגר הגרמני, לו תהיה זו קדנציה שנייה באי הבריטי אחרי ששיחק בעבר באסטון וילה.

הקשר בן ה-28, שניחן ברגל שמאל מצוינת, שיחק בחצי השנה האחרונה בלאציו האיטלקית אחרי שהגיע להסכמה עם שטוטגרט על התרת חוזהו, אך לא הצליח להותיר חותם מיוחד ולא זומן לנבחרת גרמניה לקראת המונדיאל הקרוב.

היצלספרגר גדל במחלקת הנוער של באיירן מינכן, אבל הצטרף לאסטו וילה בגיל 18. ב-2005 סיים את חוזהו בקבוצה מבירמינגהאם והעדיף לחתום בשטוטגרט, במדיה שיחק עד שכאמור עבר העונה ללאציו. הוא נכלל בסגל גרמניה ליורו 2008 ואף נטל חלק גדול במוקדמות מונדיאל 2010, אך לא נבחר לסגל הסופי.

ג'רום בואטנג יצטרף למנצ'סטר סיטי

בעוד נבחרת גרמניה ממשיכה להתכונן במרץ למונדיאל שיפתח בעוד פחות משבוע, שחקן אחד מהסגל שלה, ג'רום בואטנג, צפוי להתחדש בקרוב בקבוצה חדשה, מנצ'סטר סיטי.

הקבוצה מאיסטלנדס סיכמה היום (שבת) עם המבורג על רכישתו של המגן/בלם בן ה-21 תמורת סכום שטרם פורסם והשחקן עצמו צפוי לחתום על חוזה לחמש שנים בצד התכול של מנצ'סטר ולהצטרף לקבוצה רשמית ב-1 ביולי.

מאמנה המבסוט של סיטי, רוברטו מנצ'יני, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "זו החתמה מצוינת של הקבוצה ואני מאוד מרוצה מהגעתו של ג'רום. הוא שחקן צעיר שכבר הוכיח את האיכויות שלו ואני משוכנע שהוא יוכל להמשיך להשתפר בסיטי".

בואטנג, אחיו הצעיר של קווין פרינס בואטנג ששיחק העונה בפורטסמות וייצג את גאנה במונדיאל, רשם 75 הופעות במדי המבורג ו-3 הופעות בינלאומיות בנבחרת הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully