וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיין: "האכזבה של חבריי בגאנה הייתה גדולה"

קשר צ'לסי והנבחרת האפריקאית התייחס להיעדרות שלו מהמונדיאל: "עשיתי כל שיכולתי, התרגשתי מהיחס שקיבלתי"

דומה כאילו לאחרונה קיים נאחס עם פציעות של שחקנים לקראת המונדיאל. אל דייויד בקהאם ומיכאל באלאק הצטרפו בימים האחרונים ג'ון אובי מיקל וריו פרדיננד, שיראו את גביע העולם בטלויזיה, או במקרה הטוב מיציע הכבוד באצטדיון. שחקן נוסף שלא ירוץ על הדשא בדרום אפריקה הקיץ יהיה קשר צ'לסי ונבחרת גאנה מייקל אסיין, שפציעה מתמשכת מנעה ממנו את הטורניר הגדול.

היום (שבת) התייחס הקשר הנפלא באתר הרשמי של צ'לסי לפציעה ולאכזבה מכך שלא ישחק במונדיאל. "מאז הפציעה שלי בינואר", פתח אסיין, "עבדתי קשה כדי לחזור ולשחק בצ'לסי ובנבחרת גאנה, אבל לצערי זה לא הסתייע. עשיתי כל שביכולתי, אבל בסוף הפציעה הייתה חזקה ממני ואני חייב לקבל את העובדה שלגוף יש את זמן ההחלמה שלו ואי אפשר להאיץ תהליכים כאלה".

אסיין, שכתב את הדברים לאחר שהאריך את חוזהו בצ'לסי עד 2015, הסביר את תהליך קבלת ההחלטות: "הייתה לי את הפגישה האחרונה עם הרופאים בצ'לסי ובנבחרת לפני שבוע. הפגישה התקיימה במקום בו שוהים שחקני הנבחרת והם כל הזמן נכנסו ויצאו וזה היה מאוד מרגש בשבילי. שוחחתי עם קפטן הנבחרת סטפן אפיה ועם כל שאר השחקנים על העובדה שאני לא יכול להצטרף אליהם. האכזבה שלהם הייתה גדולה. אני חייב להודות שהאיש שהיה הכי מאוכזב זה אני, אבל אלה החיים ואני חייב להמשיך הלאה".

כזכור, אסיין נפצע במהלך אימון של נבחרת גאנה לקראת אליפות אפריקה בינואר האחרון. המשחק האחרון שלו בצ'לסי היה בליגת האלופות בדצמבר. "איזו עונה זו הייתה", אמר אסיין, "היו לי הרבה עליות וירידות, אבל כמו שכבר אמרתי: אני חייב להתגבר על זה ולהמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully