וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בניון יעבור השבוע לצ'לסי

"דיילי מייל": הקשר הישראלי ינחת בלונדון לדון בתנאיו האישיים, העסקה תיסגר לפני המונדיאל. צ'לסי רודפת אחרי טורס

יוסי בניון ממשיך להתקרב לצ'לסי. על פי דיווח ב"דיילי מייל", קפטן נבחרת ישראל ישלים את המעבר עוד השבוע, לפני פתיחת המונדיאל. בעיתון נטען כי צ'לסי תשלם לליברפול שישה מיליון ליש"ט ואילו בניון ינחת בלונדון בתחילת השבוע וידון בתנאיו הכספיים. קרלו אנצ'לוטי רואה בבניון אופציה טובה וזולה להחליף את ג'ו קול, שלא ימשיך. בעוד קול דרש 120 אלף ליש"ט לשבוע ונענה בשלילה, בניון מרוויח בליברפול 75 אלף ליש"ט לשבוע.

הישראלי הוא לא השחקן היחיד בליברפול בו חושקת צ'לסי. בסטמפורד ברדיג' מקווים לנצל את האנדרלמוסיה שנוצרה בליברפול בשל המצב הכלכלי ופיטוריו של רפא בניטז ולנסות להנחית גם את פרננדו טורס. על פי דיווחים, רומן אברמוביץ' יהיה מוכן לשלם לרדס 70 מיליון ליש"ט עבור החלוץ הספרדי.

בליברפול ייאבקו להשאיר את החלוץ. ככל הידוע, טורס לא אהב את עזיבתו של בניטז ורמז שישקול את עתידו לאחר המונדיאל. קני דלגליש, האיש שאמור למצוא מחליף לבניטז, צפוי להתייעץ בטורס כמו עם חבריו לקבוצה פפה ריינה, ג'יימי קראגר וסטיבן ג'רארד, ולעדכן אותם בהתפתחויות הקשורות במאמן הבא שיגיע לאנפילד.

בניטז עצמו ממשיך להתקרב לאינטר. בתקשורת האיטלקית דווח כי אם אכן יגיע הספרדי להחליף את ז'וזה מוריניו, הוא ינסה לצרף את שחקניו לשעבר חאבייר מסצ'ראנו ודירק קאוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully