וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד: "כאבה לי הבטן כששמעתי על ריו"

קשר אנגליה סיפר על התחושות בעקבות פציעת הקפטן: "לא יכול לחשוב בכלל איך הוא מרגיש". על דוסון: "שחקן ראוי למונדיאל"

אנגליה התעוררה לבוקר קשה. אחרי פרשת ג'ון טרי והפציעה של דייויד בקהאם, איבד פאביו קאפלו גם את הקפטן ריו פרדיננד, שנפצע באימון מתיקול של אמיל הסקי וייעדר מהמונדיאל. הידיעה התקבלה בהלם מוחלט במחנה הנבחרת ובאנגליה החלו לדבר על "קללת הקפטנים" שפגעה בנבחרת.

קשר הנבחרת פרנק למפארד, שמונה לסגן הקפטן, דיבר על התחושות במחנה האנגלי ושל פרדיננד בעצמו. "הוא מאוד מדוכא. המונדיאל זו תחרות עצומה, הגדולה ביותר שיש. ההיעדרות של ריו גרמה לי להרגיש קצת חולה בבטן, אז אני לא יכול אפילו לדמיין איך הוא מרגיש. הרגשתי מאוד מפוחד בשבילו כי ראיתי את הכאב בנפילה. כולנו מבינים את התחושה כי היו לנו רגעים כאלה במהלך הקריירה, בהם נפצענו לפני משחקים גדולים כאלה. מיד הבנתי שזה משהו חמור וכל שנותר הוא להחזיק אצבעות. לצערי, גם זה לא עזר".

למפארד דיבר גם על מחליפו של פרדיננד מייקל דוסון. "הוא בהחלט שחקן ראוי לקבל זימון למונדיאל, גם בגלל האיכויות שלו וגם בזכות העונה המצוינת שעברה עליו. כל שאנחנו חייבים הוא לשמור על ריכוז. איבדנו שחקן גדול ומנהיג גדול, אבל אנחנו חייבים להישאר ביחד". למפארד התייחס לאובדן הקפטן, תפקיד אותו ימלא סטיבן ג'רארד: "אני חושב שהוא יעשה את העבודה בצורה הכי טובה שיש כמו שהוא עושה בליברפול. שם הוא עושה את זה בצורה פנטסטית לאורך שנים. להיות קפטן אנגליה זה דבר מאוד חשוב בשבילו".

"ריו אמר לי: 'אני חושב שמישהו הטיל עליי קללה'", אמר פיני זהבי, חברו וסוכנו של הבלם, ל"סאן". "כך הוא מרגיש. ריו בדיכאון ולא מבין למה זה קרה לו". פרדיננד עבר עונה מלאת פציעות, אך זהבי הבהיר: "לפציעה הזו אין קשר לקודמות. ריו הרגיש חד והיה מוכן לגביע העולם. זה פשוט מזל רע, אבל הוא חזק והוא יחזור. הוא יוביל את אנגליה במונדיאל הבא".

קאפלו עצמו התייחס למצב בנבחרת: "כולם במצב רוח רע וזה ברור. כל שחקני הסגל חשובים, אבל ריו הוא שחקן הרכב וקפטן. הוא מנהיג ואלו בשורות רעות. כולם מאוכזבים ועצובים בשבילו". המאמן ניסה לשדר אופטימיות: "ריו שחקן חשוב, אבל יש לי ביטחון בשחקנים שלי ובשחקני ההגנה שבסגל. כל שחקן כאן מוכן לשחק בשבילי וכולם באותה רמה. דברים כאלה קורים בכדורגל ומאמן צריך להתמודד איתם. עכשיו עלינו להתפלל: לא עוד פציעות".

בינתיים, מייקל דוסון מטוטנהאם, שעדיין לא רשם הופעה בינלאומית, כבר יצא ליוהנסבורג. "זה משחק משוגע ודברים משתנים בשנייה. רגע אחד אני מתכנן חופשה ואז מקבל טלפון שעליי להתכונן. כואב לי על ריו שיחמיץ את טורניר הכדורגל הגדול בעולם כקפטן. כשאני החמצתי את גמר גביע הליגה ב-2008, אף אחד לא יכול היה לומר משהו שיגרום לי להרגיש טוב יותר. ריו ירגיש כך, אבל זו ההזדמנות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully