וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומנק: "חסרנו רעננות וספונטניות"

מאמן צרפת מצא הסברים להפסד המביך לסין והודה: "אנחנו מודאגים כשאנחנו לא כובשים". הטעויות? טבארז יבין לבד

בלשון המעטה, צרפת היא אחת הנבחרת הפחות מרשימות במשחקי ההכנה למונדיאל. אחרי ניצחון דחוק על קוסטה ריקה ותיקו בטוניסיה, הטריקולור נחלו אתמול (שישי) הפסד מביך 1:0 לסין. התוצאה העלובה הצליחה להדאיג אפילו את המאמן ריימונד דומנק. המאמן המושמץ ניהל את משחקו ה-76 בנבחרת (41 ניצחונות, 16 תוצאות תיקו ו-19 הפסדים) ובכך שבר שיא לאומי. לא כך הוא היה רוצה שההישג ייזכר.

"גם במשחק אימון לא כיף להפסיד", אמר המאמן וניסה למצוא הסברים: "סין בעטה פעם אחת לשער. קיבלנו כל הזדמנות אפשרית להשוות, אבל זה היה מסוג המשחקים שלא משנה מה תעשה, לא תצליח לחזור".

דומנק הביע את חששותיו בעיקר מהחלק ההתקפי: "כשמפסידים, תמיד יש סיבות לדאגה. יש ימים כאלה בהם אתה יודע שיכולת לעשות יותר ואנחנו מודאגים במיוחד כשאנחנו לא כובשים. שיחקנו נגד יריב שעשה הכל כדי לתסכל אותנו וחסרנו רעננות וספונטניות בהתקפה. דברים כאלה עושים את ההבדל ויש לנו שבוע לעבוד על זה".

המאמן ניסה לשדר אופטימיות: "משהו היה חסר. אני לא אומר שאני לא מודאג, אבל זה רק משחק הכנה". כשנתבקש לנתח את הנקודות החלשות של נבחרתו, ענה המאמן בחיוך: "מאמן אורוגוואי (היריבה הראשונה של צרפת) צפה במשחק וראה בעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully