וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרי פוטר מקליבלנד

לאחר הדחת מייק בראון, קבוצתו של לברון ג'יימס החליטה להיפרד גם מהג'נרל מנג'ר. עוזרו, כריס גרנט, יחליפו בתפקיד

עוד לא עבר חודש מאז שהפסידה לבוסטון בחצי גמר המזרח, וקליבלנד קאבלירס החליטה לזעזע את המערכת, ובגדול. זה התחיל עם פיטוריו הצפויים של מייק בראון, והגיע הערב (שישי) לשיא די מפתיע, בדמות ההחלטה להיפרד מהג'נרל מנג'ר של המועדון, דני פרי. "במשך חמש שנים דני היה חלק חשוב עבורנו. הוא עבד קשה כדי ליצור את הבסיס עליו נמשיך לבנות", אמר הבעלים של הקאבס, דן גילברט.

"קשה לי להגיד מה חמש השנים האחרונות אומרות עבורי", הגיב פרי עצמו, שהצטרף למועדון בקיץ 2005, ואף העביר בו 10 עונות כשחקן. "היתה לי חוויה מדהימה. המטרה שלנו היתה זכיה באליפות, אך גם יצירת בסיס טוב שיצליח בעתיד. אני מעריך את המסירות של דן גילברט, וכמו בארגונים אחרים, הבנתי שהגיע הזמן לעבור הלאה. אני מאחל למועדון הצלחה בלבד".

ממש כמו פיטריו של מייק בראון, כך גם נפנוף הפרידה מפרי נעשה על מנת לנסות ולהשאיר את לברון ג'יימס באוהיו. פרי, שניסה בשנתיים האחרונות לשפר את הסגל של קליבלנד, נכשל במבחן התוצאה, ובתקשורת האמריקאית טענו לא פעם כי יחסיו האישיים עם ג'יימס מפוקפקים משהו. מי שייכנס לנעליו של שחקן העבר הוא כריס גרנט, ששימש כעוזרו של פרי בתפקיד מאז 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully