וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ספרדי: ריאל מדריד איזנה ל-2:2 מול ויטוריה

טומיץ' הוביל את הבלאנקוס ל-62:80 במשחק הרביעי של חצי הגמר. 11 לאליהו. ברוסיה: צסק"א מובילה על חימקי 0:2 בגמר

ביום רביעי הציגה ריאל מדריד יכולת מצוינת מול קאחה ויטוריה, והצליחה להישאר בחיים. הבלאנקוס ניצחו אז 67:80 את הבאסקים, וצימקו את סדרת חצי גמר הפלייאוף ל-2:1. הערב (שישי), החבורה של אטורה מסינה עשתה זאת שוב, וכעת הסדרה הנפלאה הזאת מאוזנת לגמרי, ותוכרע במשחק חמישי בויטוריה, שצפוי להיות מרתק במיוחד. כזכור, ברצלונה כבר מחכה זה זמן מה בגמר למנצחת.

אחרי רבע ראשון צמוד רצו הבלאנקוס ופתחו יתרון דו-ספרתי בעשר הדקות הבאות, ממנו לא ממש הצליחה ויטוריה לחזור. אם זה לא הספיק, אז קווץ' הגנתי מצוין של המדרידאים בעשר הדקות המכריעות דאג שדקות ההכרעה יהפכו לגארבג' טיים אחד ארוך, ממנו יצאה בסופו של דבר ריאל מדריד עם 62:80 חשוב ומשכנע. אנטה טומיץ' הוביל את המנצחים עם 19 נקודות ו-13 ריבאונדים, בעוד פליפה רייס ולואיס בולוק הוסיפו 15 ו-13 בהתאמה. מנגד, טיאגו ספליטר סיים עם 18 עבור הבאסקים, שקיבלו גם משחק טוב, לשם שינוי, מליאור אליהו: 11 נקודות (5 מ-8 ל-2) ב-22 דקות.

צסק"א יכולה להריח את האליפות

לאחר ה-58:89 המוחץ שפתח את סדרת הגמר ברוסיה, עלתה הערב (שישי) צסק"א מוסקבה ל-0:2 נוח על חימקי, הפעם עם 54:69 סולידי. האלופה הרוסית ניצלה רבע ראשון הגנתי נפלא של 5:16 על מנת לפתוח יתרון דו-ספרתי, עליו למעשה שמרה למשך מרבית שלבי המשחק. כמו במשחק הראשון, גם הפעם הוביל טרז'ן לנגדון את החבורה של יבגני פשוטין, הפעם עם 15 נקודות. זוראן פלאניניץ' הוסיף 14. מנגד, אף שחקן בחימקי לא זכה לקלוע בספרות כפולות, כאשר ראול לופז (9) היה הכי קרוב לשם. כעת תעבור הסדרה לאולמה הביתי של חימקי, שתארח את שני המשחקים הבאים בנסיון להשוות את סדרת הטוב מ-7.

צביקה שרף וספרטק סנט פטרסבורג סיימו את העונה במקום השישי, לאחר שהפסידו הערב 76:72 ללוקומוטיב קובאן, ונכנעו 2:0 בסדרה על המקום החמישי, שמוביל להשתתפות באירופה. זכאר פשוטין הוותיק הוביל את המפסידים עם 32 נקודות, אלא שמנגד, 27 של ג'ראלד גרין עשו עבור לוקומוטיב את העבודה.

עדכון ראשון: 21:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully