וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "מי שחושב שהסיפור גמור הוא לוזר"

מאמן הנבחרת הצעירה מאמין עדיין בסיכוייה להעפיל ליורו: "ברור שאני רוצה להישאר עד סוף הקמפיין". כהן: "מוטי הוא כמו אבא"

ספורט 5

נבחרת ישראל הצעירה קיוותה כל כך, אבל כידוע תקוות הן לא מספיקות, צריך גם לבצע, וזה לא קרה הערב (שישי) כאשר הנבחרת נוצחה 1:0 על ידי הנבחרת המקבילה של שבדיה במסגרת מוקדמות יורו 2011. למרות שליטה ישראלית ברוב שלבי המשחק ומספר מצבים מצוינים, הרי שהסקנדינבים הם אלו ששמו אחד ברשת - דני אבדיץ' בנגיחה קלילה בדקה ה-58.

איוניר: "מי שעושה הכל ברוטינה ויש לו מזל, מנצח"

"לצערי הרב, אפשר להגיד שנעקצנו", הודה מאמן הנבחרת הצעירה מוטי איוניר, שכאב את ההפסד מאוד כמו שחקניו, בסיום, "כי אני חושב ששיחקנו טוב, הגענו להרבה מאוד הזדמנויות והחמצנו את כולן, אבל זה המשחק - מי שמנצל את ההזדמניות שיש לו מנצח. לשבדים לא היו הרבה מצבים, אולי רק לקראת הסוף, כשאנחנו יצאנו קדימה. סך הכל שיחקנו טוב, יצרנו את ההזדמנויות שלנו ולצערי, היה לנו הרבה חוסר מזל שלנו בבעיטה האחרונה.

"שחקנים פה הם ווינרים, וטבעי שהם לקחו את ההפסד בצורה קשה", הגן המאמן על הבחורים הצעירים. "הם יודעים שההפסד הופך את המשימה שלנו לעלות למאוד קשה, לא בלתי אפשרית אבל מאוד קשה. כאשר אתה משחק טוב ומפסיד זה עוד יותר כואב".

איוניר נשאל לפשר העובדה שהוא שמר את השחקנים היצירתיים, גיא אסולין ומאור בוזגלו, על הספסל, כאשר השניים נכנסו רק בדקה ה-66, שמונה דקות אחרי השער של שבדיה. "גם לפני שאסולין ובוזגלו נכנסו הגענו למספר מצבים טובים. נכון שכאשר הם נכנסנו היו לנו עוד מצבים טובים, אבל כדורגל לא מורכב מכמה התקפות יפות ויש בתוך המשחק הרבה מאוד דברים ששחקנים תורמים בהם יותר, במיוחד נגד יריב אירופי חסון וחזק כמו השבדים".

המאמן ענה על השאלה לגבי מיקומו של המשחק באצטדיון בנס ציונה. כזכור, האצטדיון מכיל רק כ-3,000 צופים והיה מלא מפה לפה, כאר כ-1,500 צופים נשארו בחוץ. "גם אם היינו משחקים בבלומפילד, אז הוא היה מלא ולא היה נשאר כרטיס אחד. היו גם מגיעים 17,000 צופים אם היה צריך. אני חושב שההתאחדות לא רצתה שנשחק בבלומפילד, אבל אין לנו שום תלונות לגבי העובדה ששיחקנו בנס ציונה. המשטח כאן הוא מעולה, בין השניים הטובים בארץ, הייתה גם אווירה טובה. בואו לא ניקח את זה ששיחקנו כאן כסיבה לזה שלא ניצחנו.

"נתקלנו בנבחרת שבדית חזקה שאמנם שיחקה ברוטינה, אבל מי שעושה הכל אותו דבר ויש לו מזל שהוא לא סופג, אז הוא בסוף מנצח. אני חושב שההגנה השבדית היא לא הגנה חזקה, אבל זה לא מעניין אותי מה יש להם, מענין אותי מה יש לנו. אנחנו צריכים עכשיו 6 נקודות, ומי שחושב שהסיפור גמור הוא לוזר, ומי שלוזר הסיפור שלו נגמר, אבל מי שווינר בנשמה שלו מאמין שהוא מסוגל להכל. נצטרך לנצח את השבדים בגומלין בחוץ. אפשר לעשות וצריך, ואחר כך יש לנו את מונטנגרו בבית. גם אם לא נגמור במקום הראשון, כי נראה שהשבדים יסיימו ראשונים, אולי נעלה בתור סגנית".

לסיום נשאל איוניר האם הוא יהיה המאמן שיסיים את הקמפיין עם הנבחרת, ואמר: "זה היה ברור שהשאלה הזו בסופו של דבר תגיע. החוזה שלי מסתיים בסוף חודש יוני, ונכון לרגע זו אני לא יכול להגיד כלום. עדיין לא ישבנו ודיברנו ולא סגרנו כלום. התחלתי את הקמפיין וזה ברור שאני רוצה להישאר עם הנבחרת שלי. יהיו שיחות, נדבר ונראה מה יקרה".

אייל גולסה: "מרגיש שזה אבוד"

אייל גולסה אמר: "מרגיש אכזבה גדולה. לא אשקר ואגיד שזה לא נראה אבוד. היינו יותר טובים, אבל אין מה לעשות הם עשו גול אחד ממצב אחד. נעשה הכל בכל משחק וניתן הכל, ואז נראה מה יהיה. שבדיה זו נבחרת מצוינת".

מאור בוזגלו: "מאכזב מאוד להפסיד בצורה כזו. אבל אני לא חושב ששום דבר סגור, נשארו לנו שני משחקים חשובים וצריך לקחת שש נקודות. ראינו את הרמה של השבדים וזה לא בשמיים, היינו יותר טובים, אבל הפס האחרון לא נכנס. אני בטוח ומאמין גדול בנבחרת הזו שזה אפשרי".

בוזגלו נשאל האם איוניר יישאר עוד סוף הקמפיין, וענה: "אני לא יודע, אני לא יו"ר ההתאחדות. כמובן שברגע שהוא התחיל איתנו את הקמפיין נרצה לסיים איתו. האם הוא צריך להמשיך? אני לא אובייקטיבי, כמובן שאני רוצה שמוטי ימשיך כי הוא בחור מקסים ומאמן ענק שנותן ביטחון לשחקנים שלו, אבל אני לא קובע".

אלמוג כהן: "זה מבאס מאוד, במיוחד אחרי שהיה לנו משחק טוב ובגלל ששלטנו במשחק". כהן נשאל כיצד תצליח הנבחרת כעת לאגור 6 נקודות, וענה: "לא צריך לעשות הרבה, צריך רק שהמזל יהיה לטובתנו". לגבי איוניר אמר: "אני אישית מאוד אוהב את מוטי. אני יודע שכל אחד ואחד מהשחקנים אוהב מאוד את מוטי כי הוא כמו אבא שלנו והוא גבר. גם כשלא הולך הוא עומד מאחורינו במאה אחוז, הוא אמר שהוא גאה בנו ובצורת המשחק שלנו, אבל אני לא חושב שצריך להתייחס לדעתם של השחקנים בקטע הזה, כי אנחנו צריכים לשחק ויש את מקבלי ההחלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully