וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה בספק למונדיאל

חלוץ חוף השנהב נפצע ב-0:2 על יפן, קיים חשש לסדק במרפק ימין. אריקסון: "לא יודעים כמה חמורה הפציעה. ברור שאני מודאג"

האם משחק ההכנה של חוף השנהב נגד יפן, יעלה לה ביוקר במונדיאל 2010? הפילים פגשו היום (שישי) את היפנים בסיון שבשוויץ, ועלו ליתרון 0:1 בדקה ה-13 כשבעיטה חופשית של דידייה דרוגבה פגעה במגן יפן טוליו, שינתה כיוון וחדרה פנימה. אלא שכעבור שלוש דקות תיקל טוליו את דרוגבה, חלוצה המצוין של צ'לסי נאנק מכאבים, צלע החוצה, וכעבור ארבע דקות הוא הוחלף על ידי סיידו דומביה.

על פי דיווח ב'לאקיפ' הצרפתי נלקח חלוץ צ'לסי לבית החולים, עם חשש לסדק במרפק הימני. דרוגבה עשוי להחמיץ את המונדיאל הקרוב, ובכך תאבד היבשת השחורה את שחקן השנה שלה, שכבש העונה 29 שערים בצ'לסי. "מדובר בפציעה במרפק אבל אנחנו לא יודעים כמה חמורה היא, אנחנו ניגשים מיד לבית החולים", אמר מאמן הפילים, סוון גוראן אריקסון. "אם זה רציני זה מאוד מדאיג. הוא הקפטן שלנו, ואחד החלוצים הטובים בעולם. כמובן שאני מודאג".

מאוחר יותר שחרר קולו טורה, חברו של דרוגבה לנבחרת, אמירה פסימית: "המונדיאל גמור בשבילו. ראו על הפנים שלו כמה הוא עצוב". לאחר הבדיקה הרפואית, בנבחרת אישרו כי מדובר בשבר בזרוע, אך בחוף השנהב עדיין מאמינים ומחכים לנס ולכן עדיין לא צירפו מחליף לסגל.

במשחק עצמו, אגב, ניצחו הפילים 0:2. חוף השנהב תשחק בבית ז' בצוותא עם ברזיל, פורטוגל וצפון קוריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully