וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "השגנו את המטרות שלנו"

מאמן ספרד לא התרגש מעוד ניצחון דחוק של נבחרתו, הפעם על דרום קוריאה. גם לב מרוצה מניצחון גרמניה: "הפוטנציאל קיים"

כמה מהפייבוריטיות לזכייה במונדיאל המתקרב העלו אמש (חמישי) הילוך בהכנותיהם לפתיחת חגיגת הכדורגל הגדולה בתבל, ובעוד שאלופת העולם איטליה איכזבה עם הפסד 2:1 למקסיקו, ספרד רשמה ניצחון 0:1 על דרום קוריאה, וגרמניה ניצחה 1:3 את בוסניה.

הספרדים, שהתאמצו מאוד גם במשחק ההכנה הקודם שלהם בדרך ל-2:3 דרמטי מול ערב הסעודית, עבדו קשה מול הדרום קוריאנים הנמרצים ונזקקו לפצצה של חסוס נבאס בדקה ה-85 כדי לחלץ את הניצחון. ויסנטה דל בוסקה, שעלה בהרכב משני על מנת לבחון כמה שיותר משחקניו לקראת פתיחת העסק האמיתי, הסתכל על חצי הכוס המלאה בסיום.

"היינו מאוד מאורגנים", אמר המאמן הספרדי. "המחצית הראשונה עוד הייתה מאוזנת ולאט לאט יצרנו יותר מצבים והשתלטנו על המגרש. בפתיחה המשחק שלנו לא שטף, אבל בסופו של דבר אנחנו מרוצים כי שיתפנו את כל שחקני הסגל פרט לפרננדו טורס, והשגנו את המטרות". על קצב החלמתו של טורס אמר דל בוסקה: "ידענו מראש שייקח לו זמן להשתלב, אבל אני מקווה שהוא יהיה מוכן לחלוטין למשחק ההכנה הבא מול פולין".

ססק פברגאס, שמתאושש בעצמו מפציעה, פתח בהרכב ונסמע מעודד גם הוא מהופעתו: "המחצית הראשונה שלי הייתה יותר טובה מהשנייה, ובגדול אני מרגיש כמו בתקופת הכנה לעונה מבחינת הכושר, אבל מבחינה בריאותית אני מרגיש טוב".

לב: "אנחנו מצפים לטורניר טוב"

בגרמניה בחנו את עצמם מול בוסניה, שאומנם לא תהיה במונדיאל אך מתגאה בנבחרת איכותית עם לא מעט כוכבים בבונדסליגה, וחזרו מפיגור מוקדם בדרך לניצחון 1:3, בזכות שוויון נהדר של פיליפ לאהם ושני פנדלים מוצלחים של בסטיאן שווינשטייגר.

"במחצית השנייה הגברנו את הקצב", אמר המאמן יואכים לב בסיום. "למרות שהיו לנו רק שלושה שבועות של הכנה, והיה טוב לראות את זה. הפוטנציאל קיים בסגל שלנו, כולם עובדים קשה ואני חושב שיש לנו קבוצה טובה. מצב הרוח טוב ואנחנו מצפים לטורניר טוב".

לאהם, במשחקו הראשון כקפטן הנבחרת, הקפיד להרגיע את החגיגות ואמר: "אני לא מרוצה מהעובדה שלא שמרנו על שער נקי. התקשנו ליצור מצבים בהתחלה, אבל השתפרנו בכך בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully