וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רות'בארט בדרך לבני השרון

4.6.2010 / 10:14

הסנטר הענק של ברק נתניה ונבחרת ישראל צפוי להיות החיזוק המשמעותי הראשון של הקבוצה של דן שמיר, במקומו של רוזפלט

אחרי שנים בהם העמידה סגל ישראלי רחב מאוד בעמדות הגארדים, עושה הרושם שבני השרון משנה כיוון והולכת לקראת העונה הבאה על גבוה ישראלי משמעותי. בימים האחרונים יצרה הקבוצה קשר עם רוברט רות'בארט, שחקנה של ברק נתניה בעונה שעברה, והגישה לו הצעה כספית. השיחות הרשמיות בין הצדדים עדיין לא החלו, אך כעת נראה כי סנטר נבחרת ישראל יגיע בסופו של דבר להרצליה. במידה והעסקה לא תבשיל לבסוף, יבחרו בבני השרון לממש את האופציה שלהם על שחקן הפנים המתאזרח אייזק רוזפלט.

רות'בארט (24, 2.17), יליד סראייבו, היגר לישראל עם אמו לאחר פתיחת המלחמה ביוגוסלביה, אך לאחר זמן קצר עברה משפחתו לקליפורניה. בגיל נוער החל לשחק בראסינג פאריז הצרפתית, שם גילו אותו ראשי איגוד הכדורסל וצירפו אותו לנבחרת העתודה, בה סבל מפציעה קשה שאיימה לחסל לו את הקריירה. אחרי שהיה שייך למכבי תל אביב, הושאל לגליל עליון ומיעט לשחק, פרץ בעונת 2007/8 בליגה הבוסנית ושמו עלה שוב כשחקן מבטיח בישראל. בעונת 2008/9 חזר לישראל, חתם בעירוני נהריה, וב-20 משחקים קלע 5 נקודות והוסיף 2.8 ריבאונדים למשחק. העונה עבר לברק נתניה, במדיה ראה בעיקר ספסל, וב-22 משחקים שכן שיחק קלע 5 נקודות והוסיף 3 ריבאונדים בממוצע.

מלבד רות'בארט בבני השרון חתומים לקראת העונה הבאה ארז כץ, בן רייס, שון ג'יימס וגיא לביא, והקבוצה צפויה לבחור להאריך את חוזהו של רון סטיל. המאמן דן שמיר ימשיך לעונה שנייה בקבוצה מתוך שלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully