וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קסון: "ההגנה שלנו הייתה קשוחה ומאוד אפקטיבית"

מאמן הלייקרס הסביר את הסיבה לניצחון על הסלטיקס, והחמיא לגאסול: "נתן משחק גדול". פירס: "אסור לבוא רגועים לסדרת גמר"

מצד אחד, בוסטון העניקה הרגשה כי כמה דקות טובות יחזירו אותה למשחק, מנגד, הלייקרס נתנו הרגשה כי הם שולטים ביריבה לחלוטין בשני צדי המגרש. המשחק הראשון בסדרת גמר ה-NBA שנערך לפנות בוקר (שישי) בלוס אנג'לס לווה ברגשות סותרים, אבל ככל שהזמן בשעון אזל, המציאות התבררה: הלייקרס היו טובים יותר מבוסטון, היו מוכנים יותר, היו נחושים יותר ובטוחים יותר בעצמם, הם נראו מרשימים יותר ומגובשים יותר. הלייקרס ניצחו 89:102, עלו ל-0:1 בסדרה, ועכשיו בוסטון חייבת להוכיח במשחק מספר 2 (בין ראשון לשני, 04:00, ערוץ 5) שהיא עשויה מחומרים של אלופה. בוסטון יודעת שמאמן היריבה פיל ג'קסון לא הפסיד סדרה בה ניצח במשחק הראשון, ועתה עליה לגבור גם על שר ההיסטוריה וגם על יריבה מצוינת, עמוקה ומלאת כישרון. כל זה רק מגביר את הציפיות, הגבוהות מלכתחילה, מהסדרה הזאת, וחובבי ליגת הכדורסל הטובה בעולם מצפים לסדרה ארוכה ודרמטית, מלאת מתח ומהלכים גדולים, סדרה בסגנון הקרובת האגדיים של האייטיז.

גארד לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. רויטרס
הלייקרס היו טובים יותר מבוסטון, היו מוכנים יותר, היו נחושים יותר ובטוחים יותר בעצמם. בריאנט והחברים/רויטרס

בריאנט: "ארטסט קבע עבורנו את הטון עם הנחישות שלו"

27 שניות מהפתיחה פול פירס ורון ארטסט נעלו זה את מרפקיו של זה, ספגו עבירה טכנית דו צדדית, וידענו שיש לנו מלחמה מול העיניים. הקרב הראשון היה ניצחון מוחץ ומרשים של הלייקרס, ששמרו על יתרון הביתיות בזכות משחק מצוין של קובי בריאנט (30 נקודות ב-10 מ-22 מהשדה, 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים), והצטיינותו של פאו גאסול (23 נקודות, 14 ריבאונדים ושליטה בצבע בשני צדי המגרש). הלייקרס עלו ליתרון ברבע הראשון ולא שמטו אותו עד לסיום, כשברבע השלישי בריאנט קלע 14 נקודות וברבע הרביעי, בדקות המעטות שהמבבה נח על הספסל, היו אלה רון ארטסט, גאסול, ג'ורן פארמר ודרק פישר, ששמרו על הפער דו ספרתי.

"אני ידעתי שזה הולך להיות משחק פיזי, זה היה ברור", אמר גאסול בסיום, "אנחנו מכירים את טבע המשחק ואת הטבע של סדרות גמר, אנחנו מכירים את היריבה שלנו, איך היא משחקת, אנחנו צריכים להשתוות אליהם בפיזיות כדי להצליח".

"ההגנה שלנו הייתה קשוחה וחזקה ברגעים מסוימים במשחק, היא הייתה מאוד אפקטיבית", אמר פיל ג'קסון והאיר את נקודות המפתח מבחינת הלייקרס. המארחים עצרו את בוסטון על 1 מ-10 לשלוש, וכפו עליהם 43 אחוזים מהשדה. "מחכה לנו עוד הרבה עבודה", הוסיף הזן מאסטר והתייחס למאזנו בסדרות בהן הוא מנצח במשחק הראשון, "נחמד לדעת שההיסטוריה בצד שלנו". ג'קסון החמיא לגאסול על משחקו, ואמר: "פאו נתן משחק גדול, הם עשו עליו עבודה טובה בצבע, אבל התנועה שלו הייתה חשובה".

"רון עשה עבודה גדולה כשקבע עבורנו את הטון עם הנחישות שלו", החמיא קובי בריאנט לחברו רון ארטסט, שהיה מצוין בהגנה, וזרק זריקות אחריות בהתקפה בדרך ל-15 נקודות. "רון סיפק לנו נוכחות פיזית בהתמודדות מול החבר'ה הגדולים שלהם". בריאנט מחפש טבעת חמישית בקריירה, והוסיף בסיום המשחק: "אנחנו מתעלמים מהתקשורת והדיבורים, אנחנו חושבים רק על היריבה והמשחק הבא".

ריברס: "הם היו יותר אגרסיביים"

אחרי שתי סדרות קשות בדרך לאליפות המזרח, מול קליבלנד ואורלנדו, שחקני בוסטון המבוגרים שיוועו למנוחה. היה להם שבוע להתכונן למשחק, ומאמנם דוק ריברס אמר כי כשכל החמישייה שלו בריאה, היא לא מפסידה סדרה. אם לשפוט לפי המשחק הראשון בסדרה, וברור לכולנו שדברים ישתנו וההנהחה מתבססת על משחק אחד בלבד, הסלטיקס יצטרכו לבצע לא מעט התאמות כדי לנצח משחק בלוס אנג'לס ולגרום לליקרס לאבד את יתרון הביתיות.

"אסור לבוא רגועים למשחק, במיוחד לא בסדרת גמר", אמר בסיום פול פירס המאוכזב, שהצטיין בשורות הירוקים עם 24 נקודות ו-9 ריבאונדים. "הלייקרס היא אחת מקבוצות הריבאונד הטובות בליגה, אנחנו חייבים לעשות עבודה טובה יותר בריבאונד, לא לתת להם הזדמנויות". הלייקרס ניצחו את הסלטיקס 31:42 בכדורים החוזרים ולקחו 12 בהתקפה לעומת 8 של בוסטון. "כשהסתכלתי למעלה על לוח התוצאות", ראיתי שספגנו יותר מ-100 ולא ראיתי כזה מספר הרבה זמן". גם "האמת" יודע את האמת, ההגנה של בוסטון לא ממש תפקדה, בניגוד להגנה של היריבה. "הם היו יותר אגרסיביים", סימן המאמן דוק ריברס את נקודת החולשה של קבוצתו, "הלייקרס היו נהדרים, אני חושב שהם היו קבוצה הרבה יותר פיזית מבדרך כלל".

מעבר לפיזיות, ריברס, פירס ויתר הירוקים יצטרכו לבוא בגישה שונה למשחק הבא. הם יצטרכו למצוא פתרון להגנה של ארטסט, להכניס למשחק את ריי אלן (סיים עם 12 נקודות בלבד, ולא הורגש במחצית השנייה), הם יהיו חייבים לקבל מקווין גארנט הגנה על גאסול ולקבל ממנו גם ריכוז ונחישות בהתקפה. קצת יותר מחמש דקות לסיום המשחק הביג טיקט קיבל כדור מתחת לסל של הלייקרסף וכשהוא חופשי לגמרי החטיא הטבעה. זה היה רגע מביך, וכשהוא קורה על במה מכובדת כמו גמר NBA, מול היריבה הגדולה לוס אנג'לס לייקרס, גם גארנט יודע שלא ישכחו לו זאת במהרה. אבל הוא יודע שמשחק גדול בהתמודדות הבאה, תשכיח את ההחטאה המביכה הזאת ותגרום לתפנית בסדרה. בקיצור, לבוסטון יש הרבה מה להוכיח במשחק מספר 2, הלייקרס ירצו לשמור על יתרון הביתיות ולהמשיך לקבוע את הטון, ולנו לא נותר אלא לספור את הדקות ולהתענג על עוד מפגש ענקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully