וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי: "לא שומעים צלצולי אזהרה"

מאמן נבחרת איטליה לא התרגש מההפסד למקסיקו: "מה שחשוב שנהיה במצב טוב עוד 10 ימים". אגירה: "שמח מאוד על התוצאה"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט

אל תתנו לתוצאה להשלות אתכם: הניצחון 1:2 של מקסיקו הערב (חמישי) על אלופת העולם מאיטליה היה יכול להיגמר רע עוד יותר עבור שחקניו של ליפי, כשאת השער הבודד במשחק הם מצאו רק בדקה ה-89, וגם הוא היה אקראי מאוד. מעל לכל נראתה איטליה חסרת מעוף, חסרת התלהבות ועם יכולת כזאת היא לא תגיע רחוק. למרות ההפסד והיכולת החלשה של שחקניו, מאמן איטליה, מרצ'לו ליפי אינו מתרגש במיוחד, ולא חושב שהיכולת במשחק ההכנה הזה אומר משהו על איך שהנבחרת תיראה בעוד שבוע.

"אנחנו לא שומעים צלצולי אזהרה", אמר ליפי בסיום, "אנחנו פשוט צריכים לחזור לכושר באופן מדורג ולהגיע לשיא בזמן הנכון". ליפי הודה שיכולת שכזו בוודאי לא תספיק מול נבחרות במונדיאל עצמו, ושההופעה הערב לא היתה מהמבריקות שראה: "היינו עשרה ימים בהרים, וירדנו למטה בבוקר המשחק, מקסיקו הייתה במצב פיזי יותר טוב מאיתנו, זה נכון שציפיתי לראות אותנו מוכנים יותר מבחינה פיזית, אבל אני מכיר את השחקנים שלי, ואני לא מאוכזב. הם לא היו ביכולת הרגילה שלהם. מה שחשוב הוא שנהיה במצב טוב עוד 10 ימים. השארנו רושם רע, אבל לא נשנה את התוכניות שלנו".

לאונרדו בונוצ'י, מבקיע השער לאזורי, הודה בפני "קוריירה דלו ספורט" האיטלקי ש"ליפי כעס עלינו במחצית", אך גם הוא לא התרגש יתר על המידה מההפסד, "יש יותר מעשרה ימים למשחק הראשון שלנו בדרום אפריקה, יש מספיק זמן להתכונן".

גם ג'אנלואיג'י בופון שמר על פאסון איטלקי, ונראה רגוע בסיום. "אני לא מודאג", אמר סופרמן ל"קוריירה דלו ספורט", "מקסיקו הייתה יריבה פחות מתאימה לנו בשלב הזה, המשחק שלהם היה מאוד דינמי וזה הקשה עלינו. איטליה תהיה מוכנה בזמן".

"זה סתם היה מבחן עבורנו", אמר דה רוסי בסיום המשחק. "לא היו נקודות חשובות שהיינו צריכים לקחת, אבל אנחנו חייבים להשתפר ולוודא שאנחנו מגיעים במצב טוב למונדיאל". על מקסיקו, שדווקא רשמה הופעה נהדרת אמר דה רוסי: "הם שיחקו יותר משחקים מאיתנו, והכושר שלנו לא היה טוב הערב. עבדנו קשה ואנחנו עצבניים על ההפסד כפי שאפשר לצפות". כשנשאל האם האשמה בהפסד צריכה להיות מופנת לליפי, אמר דה רוסי: "אם אתה לא בכושר, אתה לא יכול לצפות שהטקטיקה תעבוד כמו שצריך".

מנגד, במקסיקו היו מרוצים מאוד מהיכולת של הנבחרת, ומהביטחון שהפגינו השחקנים מול אלופת העולם. היה זה ניצחונה הראשון אי פעם של מקסיקו על איטליה, כשבעשרת המפגשים הקודמים האזורי ניצחו 7 פעמים, ושלושה משחקים הסתיימו ללא הכרעה. "התוצאה פחות חשובה", אמר מאמן מקסיקו, חאבייר אגירה, "יותר חשוב מה שהקבוצה הראתה היום. אפשר היה לראות בחדר ההלבשה את זה. השחקנים היו רגועים, שקטים ושמחים עם ההופעה שלהם. אני שמח על התוצאה, אבל אני חושב שאנחנו צריכים להבקיע יותר שערים, ולתת פחות בצד השני", סיים המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully