וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודרלינג ונדאל ייפגשו בגמר הרולאן גארוס

השבדי הכניע את ברדיך ב-5 מערכות, נדאל התגבר על מלצר ב-3. הספרדי יחפש נקמה מול השחקן שהדיח אותו בשמינית אשתקד

אחרי שסמנתה סטוסור ופרנצ'סקה סקיאבונה השלימו גמר נשים סנסציוני ברולאן גארוס, קיבלנו הערב (שישי) את המעפיל הראשון לגמר הגברים, כאשר רובין סודרלינג המשיך במומנטום המצוין עם 3:6, 6:3, 7:5, 3:6, 3:6 על תומאס ברדיך. בכך, למעשה הכין סודרלינג את הקרקע, וכאשר עלו למשחק חצי הגמר השני רפאל נדאל ויורגן מלצר, כל הקהל הצרפתי חשב את אותו הדבר: רק תנו לנו שחזור של המפגש הנפלא מ-2009. ואכן, כך יהיה. נדאל עשה את העבודה בלי בעיות, הכניע את יריבו האוסטרי 2:6, 3:6, 6:7, וביום ראשון הוא ינסה לנקום בשבדי על שגזל ממנו את התואר על אותו משטח, בדיוק לפני שנה.

* בינתיים, בטורניר הזוגות, זכו האחיות ונוס וסרינה וויליאמס בתואר גרנד סלאם רביעי ברציפות. האמריקאיות סגרו עניין מול קווטה פצ'קה וקטרינה סרבוטניק אחרי שעה ו-13 דקות של משחק, עם 2:6, 3:6 נוח. הוויליאמסיות הן הזוג השלישי בלבד בהיסטוריה שמחזיק בכל ארבעת תארי הרולאן גארוס באותה עת.

נדאל, בלי בעיות מיוחדות

יממה אחרי שחגג את יום ההולדת ה-24 שלו, סידר לעצמו הערב רפאל עוד סיבה לחגוג עם ניצחון שמציב אותו במרחק של משחק אחד מזכייה חמישית ברולאן גארוס, רק אחת פחות משיאו של ביורן בורג שעומד על שש זכיות. אחרי שעבד קשה מול בן ארצו ניקולס אלמגרו ברבע הגמר אך הצליח לנצח בשלוש מערכות, חיכה לטורפדו הספרדי הסינדרלה של טורניר הגברים, יורגן מלצר, המדורג 22, שחזר מהקבר בסיבוב הקודם מול נובאק דג'וקוביץ' עם קאמבק מדהים מפיגור של שתי מערכות בדרך לניצחון הגדול בקריירה שלו. הערב, עם זאת, זה כבר היה סיפור אחר לגמרי.

29 דקות לקחו לנדאל לנצח את המערכה הראשונה 2:6, עם הגשות מצוינות וניצול שתי אפשרויות השבירה אותן השיג. הסט השני לא ממש היה שונה, כאשר הפעם לקחו לשור הספרדי 42 דקות להכניע את יריבו, הפעם עם 3:6 ו-13 שגיאות בלתי מחויבות שהכריח את מלצר. האוסטרי התעורר במערכה השלישית ונלחם על כבודו, כאשר הצליח לחזור מפיגור 5:3 על מנת לכפות שובר שוויון. אלא שמהערב הזה מלצר יישאר עם הסימפטיה בלבד. נדאל סגר עניין עם 6:7, וכעת נותרה לו משימה פעוטה אחת: לסגור חשבון עם סודרלינג.

סודרלינג, ב-5

זו השנה השנייה ברציפות שרובין סודרלינג הורס לצרפתים את הגמר המיוחל בין נדאל לפדרר, והאקדוחן השבדי רוצה בתור התחלה לשחזר את ההעפלה לגמר, ולאחר מכן לשחזר גם את ניצחונו המדהים על נדאל משמינית הגמר אשתקד, הפעם בגמר. רגע לפני, הסתדר השבדי הנפלא גם עם תומאס ברדיך, במה שהבטיח להיות קרב בין שניים מהחובטים העוצמתיים ביותר בסבב בשנים האחרונות, והסתיים בחמש מערכות מרתקות.

סודרלינג פתח חד יותר, השיג 17 ווינרים והסתפק בנקודת שבירה אחת על מנת לנצח 3:6 את המערכה הראשונה. הסט השני כבר היה שונה, כאשר ברדיך המצוין הכריח את יריבו השבדי ל-16 שגיאות בלתי מחויבות, בדרך ל-3:6 במערכה. הצ'כי המשיך במומנטום גם במערכה השלישית, במהלכה השיגה שני השחקנים 11 אפשרויות שבירה מצטברות. ברדיך ניצל שתיים מהן, חבט 27 ווינרים (לעומת 11 של סודרלינג), וניצח 5:7 אחרי 54 דקות. אלא שסודרלינג לא ויתר כל כך מהר, ועם מערכה רביעית מצוינת ניצח 3:6, וכפה סט חמישי ומכריע. שם המומנטום היה כולו של השבדי, שהתיש את יריבו, שמר על קור רוח, וסגר עניין עם 3:6 נוסף, בדרך להבטחת מקום נכסף בגמר הטורניר.

עדכון ראשון: 17:40

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully