וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנקוביץ': "סטוסור שיחקה כמו גבר היום"

המדורגת 4 בעולם שהודחה: "כועסת על עצמי. זו לא הייתי אני". סקיאבונה: "רק כשדמנטייבה לחצה את ידי הבנתי שזה נגמר"

הצופים ברולאן גארוס כבר רגילים לראות את השחקנים שלפניהם כורעים על ברכיהם ומנשקים את החימר לאחר שהם מנצחים את המשחק, אבל היום (חמישי) הם זכו לראות את אחת המתמודדות, פרנצ'סקה סקיאבונה, עושה זאת במבט מבולבל, לאחר מערכה אחת בלבד. האיטלקיה נהנתה מפרישתה של הפייבוריטית בחצי הגמר, אלנה דמנטייבה, שנאלצה להפסיק את המשחק לאחר שהפסידה את המערכה הראשונה בשובר שיוויון, בגלל פציעה. ההפתעה על פניה של סקיאבונה היתה ניכרת, ולקחו לה שניות ארוכות להבין שהמשחק אכן הסתיים מוקדם מהצפוי.

"עמדתי לקחת את המגבת שלי כשלפתע ראיתי אותה עומדת קרוב אליי", אמרה סקיאבונה בסיום. "במשך עשר שניות לא הבנתי. רק כשהיא לחצה לי את היד הבנתי שזה נגמר. רק הבנתי איפה אני". האיטלקיה המדורגת 17 יכולה לשבור בצורת של 34 שנים עבור מדינתה, שלא ראתה אלוף גראנד סלאם איטלקי מאז שנת 1976. "עכשיו אני מתחילה לחוש שזו היסטוריה גדולה. הם מאושרים באיטליה, וזה הזמן להנות".

סקיאבונה תפגוש בגמר הרולאן גארוס דווקא את סמתנה סטוסור, שגם היא חוללה הפתעה גדולה היום כשהדיחה את המדורגת 4 בעולם, ילנה יאנקוביץ' בשתי מערכות, 1:6, 2:6. יאנקוביץ' ההמומה, שכבר ראתה את עצמה בגמר, החמיאה בסיום המשחק בדרך מקורית ליריבתה: "אם לומר את האמת, היה לה משחק כמו של גבר היום. ככה זה הרגיש". יאנקוביץ' המשיכה והסבירה: "כשאני מסתכלת על הגברים משחקים, יש להם הגשות חזקות מאוד, שלרוב הנשים אין. יש סיבוב חזק לכדור. יש לה סגנון כזה, והיא מרשימה מזה כמה חודשים. היו לה תוצאות טובות מאוד".

על הופעתה שלה אמרה יאנקוביץ': "לא שיחקתי אפילו ב-20 אחוז מהיכולת שלי, וראו את זה. הרגשתי כבדה מאוד על הרגליים ולא ממש הצלחתי לזוז על המגרש. זה יצר מצב שלילי עבורי עם כל חבטה, ואז, כשכבר הצלחתי להיכנס לכמה נקודות, כשהיו לי הזדמנויות, עשיתי טעויות. זו פשוט לא הייתי אני, זה לא היה המשחק שלי". יאנקוביץ' המשיכה עם הביקורת העצמית: "אני כועסת. זה לא קל להפסיד ככה, אבל זה מה שקרה במשחק. אני חייבת להישאר חיובית, ויהיו לי הזדמנויות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully