וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "צריך לשמור כוחות התקפיים למחצית השנייה"

מאמן הצעירה הסביר את הנטייה להשאיר את גיא אסולין ומאור בוזגלו על הספסל מול שבדיה (שישי, 17:00, ערוץ 1)

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הנבחרת הצעירה של ישראל ערכה הערב (חמישי) את האימון המסכם לקראת המשחק הגורלי מול שבדיה מחר במוקדמות אליפות אירופה 2011 (שישי, 17:00, שידור ישיר בערוץ 1). הנבחרת של מוטי איוניר צמודה לשבדיה במקום השני בבית 6 עם עשר נקודות כל אחת, כשלשבדים משחק חסר, כך שכל תוצאה פרט לניצחון מחר באצטדיון בנס ציונה יסיים מעשית את חלום ההעפלה ליורו. הכניסה למשחק תהיה חופשית על בסיס כל הקודם זוכה.

על פי התרגול הטקטי הערב נראה שאיוניר מתכנן שתי הפתעות בהרכב הפותח, כשגיא אסולין ומאור בוזגלו יתחילו את המשחק על הספסל.במקומם יפתחו קשר עירוני קרית שמונה, אלרואי כהן, בהופעת הבכורה שלו בהרכב הנבחרת, וטל בן חיים ממכבי פתח תקוה, שיפתח בהתקפה לצידו של בן סהר. בקישור יחסר איוניר את ביבראס נאתכו, שחזר פצוע ממסע הנבחרת הבוגרת לדרום אמריקה, ושני הקשרים האחוריים יהיו אלמוג כהן ולירוי צעירי, כשאייל גולסה ישלים את הקישור.

בחלק האחורי תורגלו עודד אלקיים כמגן ימני, רמי גרשון ואושרי רואש כבלמים, ואבי ריקן כמגן שמאלי. אוראל דגני, שנפצע במשחק הידידות מול בלארוס לפני כשבוע ונזקק לעשרה תפרים ברגלו, לא ייכלל בסגל.

בסיום האימון כינס איוניר את כל אנשי הנבחרת במרכז המגרש ואמר להם: "זה לא משנה אם אני אמשיך או לא אחרי המשחק הזה, אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו, ורק על ידי מלחמה ונחישות נשיג את המטרה. נעלה מחר כמו גברים ונילחם גם על הכבוד שלנו". על הנטייה לוותר על אסולין ובוזגלו בהרכב אמר איוניר: "אני לא לחוץ להכריע את המשחק בדקות הראשונות, צריך לשמור כוחות התקפיים גם למחצית השנייה. המחצית הראשונה תהיה אגרסיבית וטקטית, ובשנייה המשחק ייפתח ותהיה לנו הזדמנות לנצח".

אלמוג כהן הוסיף: "זה משחק מאוד חשוב וכולם יודעים את זה. אם ננצח נהיה רגל וחצי מההצלבה, אבל אם נפסיד נהיה מחוץ לאליפות. זו היריבה הכי קשה שיש לנו עד עכשיו, ואני מקווה שניתן פה את הכל ושתהיה תוצאה טובה".

הרכב משוער: אריאל הרוש, עודד אלקיים, רמי גרשון, אושרי רואש, אבי ריקן, לירוי צעירי, אלמוג כהן, אייל גולסה, אלרואי כהן, טל בן חיים, בן סהר.

סודרברג: "יהיה קרב משולש"

הנבחרת השבדית ערכה היום את האימון היחיד שלה בישראל אחרי שנחתה אתמול ממחנה האימונים שערכה בקפריסין. כזכור, עוררו הלבטים של הסקנדינבים האם להגיע לארץ לאור המצב הבטחוני הדים רבים, אך בסופו של דבר הבהירו כי ביקשו בסך הכל הבהרות לגבי רמת הביטחון לה יזכו.

בפן המקצועי, רשמה שבדיה עד כה שלושה ניצחונות ותוצאת תיקו, וגם היא מרוחקת שלוש נקודות בלבד ממונטנגרו המוליכה את הבית. לאחר נחיתתם אמר המאמן טומי סודרברג: "אנחנו יודעים שלישראל יש נבחרת טובה, שעלתה לאליפות אירופה בהולנד וגם להצלבה מול איטליה", אמר מאמן הנבחרת טומי סודרברג, שהתייחס רק לעניינים מקצועיים, "יהיה קרב משולש יחד עם מונטנגרו עד הרגע האחרון".

הרכב משוער: כריסטופר נורדפלדט, אריק לונד, מיכאל אלמבק, יסמין סודיץ', מרטין אולסון, אלבין אקדל, סבסטיאן אריקסון, גיירמו מולינס, ארטון פייזולהו, אמיר בייראמי, ראסמוס אלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully