וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "קאפלו העניק לנו גישה מנצחת"

קשר אנגליה מאמין בנבחרתו: "יש לנו שילוב טוב של נסיון וצעירים מוכשרים". המאמן עצמו: "לא הייתי רוצה להתחלף עם ליפי"

שבוע ויום נותר עד פתיחת המונדיאל, וכמו בכל שנה, נבחרת אנגליה מאמינה בכוחותיה ללכת עד הסוף. בדרך כלל הציפיות הגדולות נגמרות במפלה גדולה לא פחות, והערב (חמישי) הגיע תורו של סטיבן ג'רארד לדבר על הנבחרת הנוכחית, ובעיקר על מאמנה המוערך - פאביו קאפלו, שהחליף בקיץ 2008 את סטיב מקלארן. "כשהוא הגיע, מיד היה שינוי. הוא העניק לנו גישה מנצחת וביטחון".

עם האנגלים בבית ג' נמצאות גם אלג'יריה, ארה"ב וסלובניה, וקשר ליברפול בהחלט רואה את נבחרתו מעפילה מהמקום הראשון. "אני חושב שאנחנו יכולים לסיים בפסגת הבית ולהתמודד עם האתגרים של שמינית הגמר. אני לא רוצה להסתכל יותר מדי קדימה, אבל יש לנו שילוב טוב של נסיון וצעירים טריים ומוכשרים".

המאמן עצמו מאמין גם כן ביכולות נבחרתו. "השחקנים נרגשים ורוצים לעשות את חלקם, ואני והצוות שלי נעשה את כל שאנחנו יכולים כדי להשיג את מטרתנו", אמר קאפלו. "אני מבין את הלחץ, את הביטחון של המדינה, ואני מאוד מפוקס. כבר הובלתי קבוצות לגמרים חשובים, אבל אז ייצגנו רק עיר אחת. עם מדינה, צריך להתמודד עם ציפיות של מדינה שלמה". לבסוף, התייחס קאפלו גם לארץ הולדתו, ואמר: "אני מקווה לפגוש את איטליה בחצי הגמר או בגמר, אבל החולצה שלי כרגע היא חולצה של אנגליה. לא הייתי רוצה להתחלף עם מרצ'לו ליפי, אני מעדיף לאמן את אנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully