וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "זה נראה טריוויאלי שנעפיל פעם שלישית"

3.6.2010 / 14:54

מאמן נבחרת הנשים מודע לציפיות הגבוהות לקראת מוקדמות אליפות אירופה 2011. דורון וסלווין לא תפתחנה את האימונים

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

נבחרת הנשים של ישראל ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת מוקדמות אליפות אירופה 2011, שיערכו החל מחודש אוגוסט. הנבחרת הוגרלה לבית ב' עם נבחרות סרביה, לטביה ורומניה, ותנסה לשחזר את ההישג משתי אליפויות אירופה האחרונות להן העפילה. כזכור, לאליפות האחרונה שנערכה בקיץ שעבר העפילו שחקניות נבחרת הנשים ללא משחקי ההזדמנות האחרונה, בהן השתמשו כדי להעפיל לאליפות בשנת 2007.

סגל הנבחרת: קטיה אברמזון (יוון), קרין אגסי (בנות השרון), ענבר אוריון, בר גילינסקי (אליצור חולון), לירן בוכריץ ושירן צעירי (מכבי אשדוד), מירב דורי, איילת כהן ולייני סלווין (רמת השרון), דנה יהלומי ולין גולן (רמת חן), לירון כהן (פולין), ליעד סואץ-קרני, נעמי קולודני (אליצור מכבי נתניה), ג'ניפר פליישר (סלובקיה), שי דורון (רומניה). הנבחרת תחל את אימוניה ב-27 ליוני, ותקיים בסך הכל שישה משחקי הכנה לקראת האליפות. בין ה-22 ל-25 ביולי תיסע ישראל לבלגיה לצמד משחקים מול הנבחרת המקומית ונבחרת פינלנד. בתחילת אוגוסט תארח ישראל את בריטניה לשלושה משחקי אימון.

אלי רבי: "הנבחרות שפגשנו הבינו שלא נוותר על אף משחק"

"הוגרלנו לבית עם שלוש נבחרות עם מסורת רבת שנים. סרביה באופן קבוע באליפות אירופה, ורומניה בירידה אבל נבחרת עם מסורת", אמר מאמן הנבחרת אלי רבי. "נבחרת לטביה, לטעמי, היא בין שלוש הנבחרות הטובות באירופה. אני לא חושב שבדרג א' יש נבחרת שאנחנו באופן חד משמעי יותר טובות ממנה. אבל כל הנבחרות שפגשנו הבינו שאנחנו לא מתכוונים לוותר על אף משחק. אנחנו מתחילים קמפיין נוסף אחרי שחזרנו מאליפות אירופה, אחרי שהצלחנו להעפיל לאליפות. אנחנו מכוונים לנסות להעפיל פעם שלישית. זה נראה טריוויאלי שנעפיל פעם שלישית, אבל המשימה לחלוטין לא קלה, בדיוק כמו שעלינו בדם יזע ודמעות העפלנו בפעמים הקודמות, גם הפעם זה לא יהיה קל".

על אי זימונה של קטיה לויצקי המושעית בגלל חשד לשימוש בחומרים אסורים אמר רבי: " קטיה לויצקי לא בסגל כי אנחנו מחכים להחלטה בעניינה ועד אז אני לא ראיתי לנכון להזמין אותה לנבחרת, אני מקווה שהיא תקבל הכשר לפני שיתחיל הקמפיין ובמידה וכן נשמח לצרף אותה לנבחרת".

על פציעתה של שי דורון, שעשויה לפספס את הקמפיין, הוסיף המאמן: "שי דורון אמורה לעבור היום או מחר ניתוח בכף היד, ההחלמה ממנו אמורה להיות שלושה חודשים. היא לא תפתח את האימונים איתנו, אני מקווה שלקראת סוף יולי שי תצטרף אלינו כשירה גם לייני סלווין לא תפתח את האימונים, היא הביעה בפניי את הקושי לעזוב את המשפחה שלה קיץ שישי ברציפות, אבל היא גילתה מחויבות לנבחרת, ולקראת טורניר ההכנה בבלגיה היא תצטרף".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מירב דורי: "מקוות שהקהל יבוא לתת דחיפה"

קפטנית הנבחרת, ליעד סואץ-קרני, אמרה לקראת הקמפיין: "נורא כיף להתחיל עוד פעם את הנבחרת. עברה עלינו שנה קשה מאז הקמפיין האחרון שיצאנו עם תחושה שיכולנו לעשות עוד באליפות, אבל עכשיו אנחנו מגיעות עם כוחות מחודשים, אחרי פגרה. אני חושבת שמבחינת השחקניות הישראליות הייתה שנה מאוד טובה. אני בטוחה שנראה את ההתקדמות גם בנבחרת. אנחנו יודעות שיהיה קשה, ולרגע לא חושבות שבגלל שעלינו פעמיים ברציפות יהיה קל. מבחינת כישרון ויכולת אנחנו לא עולות על שום נבחרת, רק בזכות הלחימה והקבוצתיות זה מה שיקח אותנו קדימה גם הקמפיין הזה. מחכות שהמשחקים יתחילו, והאימונים יתחילו. התגעגענו לנבחרת, מקווה שיהיה קמפיין טוב".

מירב דורי מרמת השרון הוסיפה: "באליפות אירופה האחרונה הרגשנו קצת פספוס, היה כיף לסיים במקום הראשון במוקדמות. זה מראה שאנחנו נבחרת טובה ואנחנו מסוגלות להתמודד עם כל נבחרת ונמצאות ברמה הכי גבוהה. נעשה הכל, ואנחנו מקוות שיבוא הרבה קהל לתמוך בנו וזה נותן דחיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully