וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אנדרסון יועמד לדין

איגוד הכדורסל החליט להעמיד לדין את שחקן מכבי ת"א, לאחר שהתקבל דוח המשחק, בו התברר כי השחקן תקף את השופטים

היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל, עו"ד רונן וינברג, החליט היום (חמישי) להעמיד לדין את שחקן מכבי תל אביב, אלן אנדרסון, בגין תקיפת שופטי גמר הפיינל פור במשחק נגד הפועל גלבוע/גליל עליון בשבוע שעבר. הדיון המשמעתי ייערך ביום חמיש הבא (10 ליוני), ההחלטה בעניין העמדתו לדין של השחקן, התקבלה לאחר שהתקבל דוח שופט המשחק, משה ביטון.

בדוח שופטי המשחק נכתב: "בסיום המשחק ניגש שחקן מכבי תל אביב, אלן אנדרסון, אל שופטי המשחק כשהוא מקלל ומנסה ליצור מגע עם השופט משה ביטון. לאחר מספר רב של קללות, דחף אנדרסון את משה ביטון וניסה לנגוח בו. ברגע זה התערב השופט גילי כהן כשהוא מנסה למנוע את המגע בין אנדרסון לביטון, ואז נדחף גילי כהן על ידי אלן אנדרסון".

בהמשך מציינים השופטים אירוע נוסף בו נצמד השחקן לפניו של השופט ביטון ליד שולחן המזכירות, וכי תלונה הוגשה לנקודת המשטרה בהיכל יד אליהו.

בדוח משקיף המשחק, שלמה רבינוביץ', נכתב כך: "בסיום המשחק, השחקן אלן אנדרסון דחף את השופטים משה ביטון וגילי כהן, וכרטיסו נלקח על ידי השופטים. במהלך המשחק נזרקו מספר פעמים מטבעות וכדורים קטנים מיציע אוהדי מכבי תל אביב".

בסעיפים אשר בגינם יעמוד השחקן לדין משמעתי, כתב עו"ד וינברג לבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל: " אני רואה את התנהגות השחקן בחומרה רבה. בנסיבות אלה, אני סבור כי יש להעמיד לדין משמעתי את השחקן בגין העלבת שופטי המשחק, פגיעה גופנית בשופטי המשחק, הפרת סדר והתנהגות בלתי הולמת".

עוד מוסיף וינברג בעניין העונש: "בכל הנוגע לקנס האוטומטי, אני סבור כי יש לראות את לקיחת כרטיס השחקן - כהרחקת השחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully