וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "גם ניצחון מול הוויליאמסיות יגיע"

הטניסאית, שהגיעה לשמינית גמר הרולאן גארוס, ערכה מסע"ת, בה התייחסה לדירוג השיא שלה בקריירה (14 בעולם) ולווימבלדון

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

שחר פאר חווה את העונה אולי הטובה ביותר בקריירה שלה. אחרי שהטניסאית הישראלית העפילה לשמינית גמר הרולאן גארוס, שם נוצחה על ידי סרינה וויליאמס, ובכך עלתה למיקום הגבוה ביותר שלה ושל טניסאי ישראלי אי פעם (14 בעולם), ערכה פאר מסיבת עיתונאים ערב פתיחת עונת הדשא וטורניר ווימבלדון.

לגבי הישג השיא שלה, מקום 14 בעולם, אמרה פאר: "זו באמת הייתה אחת המטרות שלי - לשבור את השיא, זה משהו שחיכיתי לו, זה הישג מצוין.

"ציפיתי שתהיה לי עונת חימר מצוינת", אמרה פאר. "חשבתי שזה מה שיהיה, כמובן שעונה שעברה לא הייתה לי את עונת החימר הזו בגלל הפציעה שהייתה לי. שיחקתי מצוין והיו לי הישגים מעולים. ניצחתי שחקניות טובות שלא ניצחתי בעבר. אמרתי כבר בתחילת השנה שאני מקווה שזו תהיה אחת השנים הכי טובות שלי. תמיד שואפים ליותר, שיחקתי המון משחקים כולן תחרויות גדולות והצלחתי בכולן".

פאר אף התייחסה, כמובן, למחסום שלה נגד האחיות וויליאמס, מאחר שבכל משחקיה מולן היא נוצחה. "אין כאן עניין מנטאלי, ולא צריך לתת לזה כזאת חשיבות", אמרה פאר. "לא צריך לתת חשיבות למחסום הוויליאמס. אם להן אני מפסידה, אז המצב שלי טוב. ניצחתי כבר שחקניות בטופ 10. אני עדיין צעירה ולומדת, והן עברו הרבה. בסופו של דבר גם ניצחון עליהן יגיע", התנבאה פאר.

לאחר מכן התייחה הטניסאית לעונת הדשא העומדת בפתח, כאשר גולת הכותרת שלה היא כמובן הגרנד סלאם היוקרתי ביותר בסבב. "המעבר מחימר לדשא הוא סוויץ' גדול", אמרה פאר. "ייקח לי כ-10 ימים להתרגל, אבל זה יקרה".

ג'אקופלי: "תמיד האמנתי שהיא יכולה להגיע לטופ 10"

פאבלו ג'אקופלי, מאמנה של שחר פאר, גם לקח חלק במסיבת העיתונאים, ואמר: "בתקופה הזו, בשנה שעברה דיברתי על טופ 10 ואז היא שברה את הרגל. תמיד האמנתי שהיא יכולה להגיע לטופ 10, אחרת לא הייתי עובד איתה".

חברת הסטארט-אפ, וויקס, הודיעה היום שהיא תחל שיתוף פעולה עם הטניסאית. ניר זוהר, סמנכ"ל התפעול של החברה, אף השתתף במסיבת העיתונאים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully